Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Grudziądzu
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Mapa serwisu

GMINA-MIASTO GRUDZIĄDZ


|--- Podstawowe dane

|--- Ponowne wykorzystywanie

|--- Nieodpłatna pomoc prawna

|--- Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

WŁADZE MIASTA


|--- Rada Miejska Grudziądza

      |--- Radni Rady Miejskiej Grudziądza

      |--- Komisje Rady Miejskiej Grudziądza

      |--- Dyżury Radnych

      |--- Kluby Radnych

      |--- Kodeks Etyczny Radnego

|--- Prezydent Grudziądza

|--- Wiceprezydent Grudziądza

|--- Sekretarz Miasta

|--- Skarbnik Miasta

|--- Młodzieżowa Rada Miejska

      |--- V kadencja

      |--- IV kadencja

      |--- III kadencja

            |--- Sesje 2016 r.

            |--- Sesje 2015 r.

            |--- Sesje 2014 r.

            |--- Uchwały MRMG - 2014 r.

            |--- Protokoły z sesji MRMG

            |--- Uchwały MRMG - 2015 r.

      |--- II Kadencja

            |--- Sesje i projekty uchwał

            |--- Uchwały

            |--- Sprawozdania z prac

      |--- I Kadencja

            |--- Sesje i projekty uchwał

            |--- Uchwały

|--- Grudziądzka Rada Seniorów

      |--- I kadencja

DZIAŁALNOŚĆ RADY MIEJSKIEJ GRUDZIĄDZA


|--- Sesje i projekty uchwał

      |--- Rok 2019

      |--- Rok 2018

      |--- Rok 2017

      |--- Rok 2016

      |--- Rok 2015

      |--- Rok 2014

      |--- Rok 2013

      |--- Rok 2012

      |--- Rok 2011

      |--- Rok 2010

      |--- Rok 2009

      |--- Rok 2008

|--- Sprawozdania z prac Rady

      |--- Rok 2019

      |--- Rok 2018

      |--- Rok 2017

      |--- Rok 2016

      |--- Rok 2015

      |--- Rok 2014

      |--- Rok 2013

      |--- Rok 2012

      |--- Rok 2011

      |--- Rok 2010

      |--- Rok 2009

      |--- Rok 2008

|--- Posiedzenia Komisji

|--- Transmisje i nagrania posiedzeń

|--- Wydruki głosowań

      |--- X sesja 24 kwietnia 2019 r.

      |--- IX sesja 27 marca 2019 r.

      |--- VIII sesja 20 marca 2019 r.

      |--- VII sesja 27 lutego 2019 r.

      |--- VI sesja 30 stycznia 2019 r.

      |--- V sesja 28 grudnia 2018 r.

      |--- IV sesja 19 grudnia 2018 r.

      |--- III sesja 12 grudnia 2018 r.

      |--- II sesja 28 listopada 2018 r.

      |--- I sesja 21 listopada 2018 r.

|--- Interpelacje i zapytania radnych

      |--- Rejestr interpelacji

      |--- Rejestr zapytań

PRAWO LOKALNE


|--- Statut

|--- Strategia Rozwoju Miasta - Grudziądz 2008 - 2015

|--- Strategia Rozwoju Miasta Grudziądz na lata 2016-2023

|--- Uchwały RMG

      |--- Rok 2019

            |--- X sesja Rady Miejskiej Grudziądza 24 kwietnia 2019 r.

            |--- IX sesja Rady Miejskiej Grudziądza 27 marca 2019 r.

            |--- VIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 20 marca 2019 r.

            |--- VII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 27 lutego 2019 r.

            |--- VI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 stycznia 2019 r.

      |--- Rok 2018

            |--- V nadzwyczajna sesja Rady Miejskiej Grudziądza 28 grudnia 2018 r.

            |--- IV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 19 grudnia 2018 r.

            |--- III sesja Rady Miejskiej Grudziądza 12 grudnia 2018 r.

            |--- II sesja Rady Miejskiej Grudziądza 28 listopada 2018 r.

            |--- I sesja Rady Miejskiej Grudziądza 21 listopada 2018 r.

            |--- LVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 10 października 2018 r.

            |--- LVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 26 września 2018 r.

            |--- LV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 19 września 2018 r.

            |--- LIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 12 września 2018 r.

            |--- LIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 23 lipca 2018 r.

            |--- LII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 20 czerwca 2018 r.

            |--- LI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 23 maja 2018 r.

            |--- L sesja Rady Miejskiej Grudziądza 25 kwietnia 2018 r.

            |--- XLIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza 28 marca 2018 r.

            |--- XLVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 28 lutego 2018 r.

            |--- ZARZĄDZENIA ZASTĘPCZE WOJEWODY KUJAWSKO-POMORSKIEGO

            |--- XLVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 7 lutego 2018 r.

            |--- XLVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 31 stycznia 2018 r.

      |--- Rok 2017

            |--- XLV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 grudnia 2017 r.

            |--- XLIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 13 grudnia 2017 r.

            |--- XLIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 29 listopada 2017 r.

            |--- XLII sesja Rady Miejskiej Grudziądza -25 października 2017 r.

            |--- XLI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 września 2017 r.

            |--- XL sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 sierpnia 2017 r.

            |--- XXXIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 czerwca 2017 r.

            |--- XXXVIII nadzwyczajna sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 7 czerwca 2017 r.

            |--- XXXVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 31 maja 2017 r.

            |--- XXXVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 26 kwietnia 2017 r.

            |--- XXXV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 29 marca 2017 r.

            |--- XXXIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 22 lutego 2017 r.

            |--- XXXIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 stycznia 2017 r.

      |--- Rok 2016

            |--- XXXII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 grudnia 2016 r.

            |--- XXXI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 14 grudnia 2016 r.

            |--- XXX nadzwyczajna sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 6 grudnia 2016 r.

            |--- XXIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 listopada 2016 r.

            |--- XXVIII nadzwyczajna sesja Rady Miejskiej Grudziądza -14 listopada 2016 r. - bez podjętych uchwał

            |--- XXVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 26 października 2016 r.

            |--- XXVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 września 2016 r.

            |--- XXV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 31 sierpnia 2016 r.

            |--- XXIV nadzwyczajna sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 18 sierpnia 2016 r.

            |--- XXII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 22 czerwca 2016 r.

            |--- XXI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 maja 2016 r.

            |--- XX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 kwietnia 2016 r.

            |--- XIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 marca 2016 r.

            |--- XVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza odbyta w dniach 24 i 26 lutego 2016 r.

            |--- XVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 stycznia 2016 r.

      |--- Rok 2015

            |--- XVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 grudnia 2015 r.

            |--- XV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 14 grudnia 2015 r.

            |--- XIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 listopada 2015 r.

            |--- XIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 października 2015 r.

            |--- XII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 23 września 2015 r.

            |--- XI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 9 września 2015 r.

            |--- X sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 5 sierpnia 2015 r.

            |--- IX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 24 czerwca 2015 r.

            |--- VIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 maja 2015 r.

            |--- VII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 22 kwietnia 2015 r.

            |--- VI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 marca 2015 r.

            |--- V sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 lutego 2015 r.

            |--- IV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 stycznia 2015 r.

      |--- Rok 2014

            |--- Sesja III - 17 grudnia 2014 r.

            |--- Sesja II - 8 grudnia 2014 r.

            |--- KADENCJA VII- I sesja -1 grudnia 2014 r.

            |--- Sesja LII - 29 października 2014 r.

            |--- Sesja LI - 24 września 2014 r.

            |--- Sesja L - 29 lipca 2014 r.

            |--- Sesja XLIX - 25 czerwca 2014 r.

            |--- Sesja XLVIII - 28 maja 2014 r.

            |--- Sesja XLVII - 23 kwietnia 2014 r.

            |--- Sesja XLVI - 26 marca 2014 r.

            |--- Sesja XLV - 26 lutego 2014 r.

            |--- Sesja XLIV - 29 stycznia 2014 r.

      |--- Rok 2013

            |--- XLIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 grudnia 2013 r

            |--- XLII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 16 grudnia 2013 r.

            |--- XLI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 listopada 2013 r.

            |--- XL sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 października 2013 r.

            |--- XXXIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 września 2013 r.

            |--- XXXVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 10 lipca 2013 r.

            |--- XXXVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 26 czerwca 2013 r.

            |--- XXXVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 22 maja 2013 r.

            |--- XXXV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 24 kwietnia 2013 r.

            |--- XXXIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 marca 2013 r.

            |--- XXXIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 lutego 2013 r.

            |--- XXXII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 stycznia 2013 r.

      |--- Rok 2012

            |--- XXXI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 grudnia 2012 r.

            |--- XXX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 14 grudnia 2012 r.

            |--- XXIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 listopada 2012 r.

            |--- XXVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 31 października 2012 r.

            |--- XXVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 26 września 2012 r.

            |--- XXVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 czerwca 2012r.

            |--- XXV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 maja 2012 r.

            |--- XXIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 kwietnia 2012 r.

            |--- XXIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 marca 2012 r.

            |--- XXII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 22 lutego 2012 r.

            |--- XXI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 stycznia 2012 r.

      |--- Rok 2011

            |--- XX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 grudnia 2011 r.

            |--- XIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 14 grudnia 2011r.

            |--- XVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 listopada 2011 r.

            |--- XVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 26 października 2011r.

            |--- XVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 11 października 2011r.

            |--- XV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 września 2011r.

            |--- XIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 24 sierpnia 2011 r.

            |--- XIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 6 lipca 2011r.

            |--- XII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 29 czerwca 2011 r.

            |--- XI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 1 czerwca 2011 r.

            |--- X sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 maja 2011 r.

            |--- IX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 6 maja 2011 r.

            |--- VIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 kwietnia 2011 r.

            |--- VII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 marca 2011 r.

            |--- VI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 23 lutego 2011 r.

            |--- V sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 26 stycznia 2011 r.

      |--- Rok 2010

            |--- IV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 22 grudnia 2010 r.

            |--- III sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 7 grudnia 2010 r.

            |--- I sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 1 grudnia 2010 r.

            |--- LVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 października 2010 r.

            |--- LVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 29 września 2010 r.

            |--- LVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 lipca 2010 r.

            |--- LV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 czerwca 2010 r.

            |--- LIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 26 maja 2010 r.

            |--- LIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 kwietnia 2010 r.

            |--- LII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 31 marca 2010 r.

            |--- LI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 24 luty 2010 r.

            |--- L sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 stycznia 2010 r.

      |--- Rok 2009

            |--- XLIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 29 grudnia 2009 r.

            |--- XLVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 16 grudnia 2009 r.

            |--- XLVII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 listopada 2009 r.

            |--- XLVI nadzwyczajna sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 4 listopada 2009 r.

            |--- XLV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 października 2009 r.

            |--- XLIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 23 września 2009 r.

            |--- XLIII nadzwyczajna sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 26 sierpnia 2009 r.

            |--- XLII sesja Rady Miejskiej Grudziądz - 24 czerwca 2009 r.

            |--- XLI sesja Rady Miejskiej Grudziądz - 27 maja 2009 r.

            |--- XL sesja Rady Miejskiej Grudziądz - 22 kwietnia 2009 r.

            |--- XXXIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 marca 2009 r.

            |--- XXXVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 13 marca 2009 r.

            |--- XXXVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 5 marca 2009 r.

            |--- XXXV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 lutego 2009 r.

            |--- XXXIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 stycznia 2009 r.

      |--- Rok 2008

            |--- XXXIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 29 grudnia 2008 r.

            |--- XXXII sesja Rady Miejskiej Grudziadza - 17 grudnia 2008 r.

            |--- XXXI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 26 listopada 2008 r.

            |--- XXX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 29 października 2008 r.

            |--- XXIX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 6 października 2008 r.

            |--- XXVIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 24 września 2008 r.

            |--- XXVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 6 sierpnia 2008 r.

            |--- XXV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 25 czerwca 2008 r.

            |--- XXIV sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 28 maja 2008 r.

            |--- XXIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 kwietnia 2008 r.

            |--- XXII sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 26 marca 2008 r.

            |--- XXI sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 27 lutego 2008 r.

            |--- XX sesja Rady Miejskiej Grudziądza - 30 stycznia 2008 r.

|--- Zarządzenia Prezydenta

      |--- Rok 2019

            |--- maj

            |--- kwiecień

            |--- marzec

            |--- luty

            |--- styczeń

      |--- Rok 2018

            |--- grudzień

            |--- listopad

            |--- październik

            |--- wrzesień

            |--- sierpień

            |--- lipiec

            |--- czerwiec

            |--- maj

            |--- kwiecień

            |--- marzec

            |--- luty

            |--- styczeń

      |--- Rok 2017

            |--- grudzień

            |--- listopad

            |--- październik

            |--- wrzesień

            |--- sierpień

            |--- lipiec

            |--- czerwiec

            |--- maj

            |--- kwiecień

            |--- marzec

            |--- luty

            |--- styczeń

      |--- Rok 2016

            |--- grudzień

            |--- listopad

            |--- październik

            |--- wrzesień

            |--- sierpień

            |--- lipiec

            |--- czerwiec

            |--- maj

            |--- kwiecień

            |--- marzec

            |--- luty

            |--- styczeń

      |--- Rok 2015

            |--- grudzień

            |--- listopad

            |--- październik

            |--- wrzesień

            |--- sierpień

            |--- lipiec

            |--- czerwiec

            |--- maj

            |--- kwiecień

            |--- marzec

            |--- luty

            |--- styczeń

      |--- Rok 2014

            |--- grudzień

            |--- listopad

            |--- październik

            |--- wrzesień

            |--- sierpień

            |--- lipiec

            |--- czerwiec

            |--- maj

            |--- kwiecień

            |--- marzec

            |--- luty

            |--- styczeń

      |--- Rok 2013

            |--- grudzień

            |--- listopad

            |--- październik

            |--- wrzesień

            |--- sierpień

            |--- lipiec

            |--- czerwiec

            |--- maj

            |--- kwiecień

            |--- marzec

            |--- luty

            |--- styczeń

      |--- Rok 2012

            |--- grudzień

            |--- listopad

            |--- październik

            |--- wrzesień

            |--- sierpień

            |--- lipiec

            |--- czerwiec

            |--- maj

            |--- kwiecień

            |--- marzec

            |--- luty

            |--- styczeń

      |--- Rok 2011

            |--- grudzień

            |--- listopad

            |--- październik

            |--- wrzesień

            |--- sierpień

            |--- lipiec

            |--- czerwiec

            |--- maj

            |--- kwiecień

            |--- marzec

            |--- luty

            |--- styczeń

      |--- Rok 2010

            |--- grudzień

            |--- listopad

            |--- październik

            |--- wrzesień

            |--- sierpień

            |--- lipiec

            |--- czerwiec

            |--- maj

            |--- kwiecień

            |--- marzec

            |--- luty

            |--- styczeń

      |--- Rok 2009

            |--- grudzień

            |--- listopad

            |--- październik

            |--- wrzesień

            |--- sierpień

            |--- lipiec

            |--- czerwiec

            |--- maj

            |--- kwiecień

            |--- marzec

            |--- luty

            |--- styczeń

      |--- Rok 2008

            |--- grudzień

            |--- listopad

            |--- październik

            |--- wrzesień

            |--- sierpień

            |--- lipiec

            |--- czerwiec

            |--- maj

            |--- kwiecień

            |--- marzec

            |--- luty

            |--- styczeń

|--- Informacje Prezydenta

      |--- 2011

|--- Indywidualne interpretacje przepisów prawa podatkowego

|--- Obwieszczenia

|--- Obszar Strategicznej Interwencji

GOSPODARKA FINANSOWA


|--- Budżet

|--- Wieloletnia Prognoza Finansowa

|--- Informacje o wykonaniu budżetu

      |--- Budżet 2019

      |--- Budżet 2018

      |--- Budżet 2017

      |--- Budżet 2016

      |--- Budżet 2015

      |--- Budżet 2014

      |--- Budżet 2013

      |--- Budżet 2012

      |--- Budżet 2011

      |--- Budżet 2010

      |--- Budżet 2009

      |--- Budżet 2008

|--- Sprawozdania z wykonania budżetu

      |--- Sprawozdania Rb

            |--- Sprawozdania 2019 rok

            |--- Sprawozdania 2018 rok

            |--- Sprawozdania 2017 rok

            |--- Sprawozdania 2016 rok

            |--- Sprawozdania 2015 rok

            |--- Sprawozdania 2014 rok

            |--- Sprawozdania 2013 rok

            |--- Sprawozdania 2012 rok

            |--- Sprawozdania 2011 rok

|--- Majątek Miasta

|--- Założenia polityki społeczno-gospodarczej

|--- Raporty z udzielonej pomocy publicznej

|--- Wykaz udzielonych ulg w podatkach i opłatach

      |--- 2018 rok

      |--- 2017 rok

      |--- 2016 rok

|--- Sprawozdania finansowe

      |--- 2018 r.

            |--- Sprawozdanie finansowe jednostki samorządu terytorialnego

URZĄD MIEJSKI


|--- Dane teleadresowe

|--- Regulamin Organizacyjny

|--- Kodeks etyczny urzędnika

|--- Wydziały i biura

|--- Nabór na stanowiska urzędnicze

      |--- Rok 2019

      |--- Rok 2018

      |--- Rok 2017

      |--- Rok 2016

      |--- Rok 2015

      |--- Rok 2014

      |--- Rok 2013

      |--- Rok 2012

      |--- Rok 2011

      |--- Rok 2010

      |--- Rok 2009

      |--- Rok 2008

|--- Rachunki bankowe

|--- Rejestry, ewidencje, archiwa

      |--- REJESTRY PROWADZONE W URZĘDZIE MIEJSKIM W GRUDZIĄDZU

      |--- WYKAZ REJESTRÓW PROWADZONYCH W URZĘDZIE MIEJSKIM W GRUDZIĄDZU

|--- Ochrona danych osobowych

      |--- Dane kontaktowe inspektora ochrony danych

      |--- Klauzule informacyjne dotyczące przetwarzania danych osobowych

            |--- Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

            |--- Wydział Finansowy

            |--- Wydział Kultury, Sportu i Promocji

            |--- Wydział Organizacyjny

            |--- Wydział Spraw Obywatelskich

                  |--- Wybory samorządowe 2018 r.

            |--- Biuro Nadzoru Właścicielskiego

            |--- Urząd Stanu Cywilnego

            |--- Miejski Rzecznik Konsumentów

            |--- Miejski Konserwator Zabytków

            |--- Biuro Inspektora Ochrony Danych

            |--- Wydział Spraw Społecznych

            |--- Straż Miejska

|--- Rzecznik prasowy

INFORMACJE


|--- Edukacja, Kultura, Sport, Turystyka, Komunikacja, Geodezja

      |--- Rejestry instytucji kultury

      |--- Sport

            |--- Rada Sportu

            |--- Rozwój sportu

            |--- Stypendia, nagrody i wyróżnienia sportowe

                  |--- Wzory wniosków

      |--- Szkolenia kandydatów na kierowców

|--- Gospodarka Nieruchomościami

      |--- Decyzje Prezydenta Grudziądza w sprawie przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności - data ostateczna, termin płatności

|--- Sprzedaż nieruchomości

|--- Oferta inwestycyjna

|--- Ochrona środowiska

      |--- Pozwolenia i decyzje

            |---

      |--- Informacja o środowisku i jego ochronie

      |--- Kąpieliska

            |--- Archiwum

                  |--- Rok 2017

      |--- Monitoring ruchów masowych ziemi

      |--- Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie gminy-miasto Grudziądz

|--- Planowanie Przestrzenne

|--- Organizacja Transportu Zbiorowego

|--- Podatki i opłaty lokalne

      |--- KONTROLA PODATKOWA

      |--- WZORY pełnomocnictw i zawiadomień o zmianie, odwołaniu, wypowiedzeniu pełnomocnictw

      |--- UCHWAŁY Rady Miejskiej Grudziądza - zwolnienia z podatku od nieruchomości

            |--- Uchwała Nr XLVIII/64/14 z dnia 28.05.2014 r. w sprawie zwolnień od podatku od nieruchomości w obszarze dzielnicy Starego Miasta Grudziądza

            |--- Uchwała Nr LI/102/14 z dnia 24.09.2014 r. w sprawie zwolnień od podatku od nieruchomości w ramach pomocy de miminis na tworzenie nowych miejsc pracy

            |--- Uchwała Nr XV/144/15 z dnia 14.12.2015 r. w sprawie zwolnień od podatku od nieruchomości w ramach regionalnej pomocy inwestycyjnej

      |--- 2019 rok stawki i formularze podatkowe

      |--- 2018 rok stawki i formularze podatkowe

      |--- 2017 rok stawki i formularze podatkowe

      |--- 2016 rok stawki i formularze podatkowe

      |--- 2015 rok stawki i formularze podatkowe

      |--- 2014 rok stawki i formularze podatkowe

      |--- 2013 rok stawki i formularze podatkowe

|--- Zwrot podatku akcyzowego

|--- Bezpieczeństwo i Zarządzanie Kryzysowe

      |--- SPRAWY KRYZYSOWE

            |--- AKTY PRAWNE

            |--- PLANY DZIAŁANIA PREZYDENTA

      |--- OBRONA CYWILNA

            |--- AKTY PRAWNE

            |--- ROCZNE PLANY

            |--- OCENA DZIAŁNOŚCI

            |--- INNE

                  |--- AKTY PRAWNE

                  |--- SZKOLENIA OCK

                  |--- KARTY PLANY

                  |--- ĆWICZENIA I TRENINGI

                  |--- SPRAWOZDANIA

      |--- SPRAWY WOJSKOWE

            |--- KWALIFIKACJE WOJSKOWE

            |--- AKTY PRAWNE

            |--- DO POBRANIA

      |--- SPRAWY OBRONNE

            |--- AKTY PRAWNE

            |--- PROGRAMY SZKOLENIA

            |--- PLANY DZIAŁANIA PREZYDENTA

            |--- HNS I CIMIC (w trakcie tworzenia)

            |--- KONTROLE

            |--- STRUKTURA ORGANIZACYJNA URZĘDU MIEJSKIEGO

                  |--- STRUKTURA ORGANIZACYJNA URZĘDU MIEJSKIEGO 21.03.2019

                  |--- STRUKTURA ORGANIZACYJNA URZĘDU MIEJSKIEGO 28.02.2019

                  |--- STRUKTURA ORGANIZACYJNA URZĘDU MIEJSKIEGO 23.11.2018

            |--- WYTYCZNE

                  |--- WYTYCZNE PREZYDENTA GRUDZIADZA z dnia 11.01.2019 W ZAKRESIE SZKOLENIA OBRONNEGO NA TERENIE MIASTA GRUDZIĄDZA W 2019 ROKU

            |--- INNE DOKUMENTY

                  |--- DOKUMENTACJA STAŁEGO DYZURU NR 2-17

      |--- IMPREZY MASOWE

            |--- AKTY PRAWNE

      |--- KONKURSY I OGŁOSZENIA

            |--- AKTY PRAWNE

            |--- KONKURSY

            |--- OGŁOSZENIA

      |--- KONKURS NA ,,Opracowanie szczegółowej wizualizacji przestrzennej 3D (film i zdjęcia) i multimedialnej celem utworzenia Centrum Edukacji Przeciwpożarowej dla dzieci i młodzieży OGNIK, obrazującego zagrożenia i skutki związane z pożarami.

|--- Zgromadzenia

      |--- Tryb zwykły

      |--- Tryb uproszczony

|--- Kontrole i audyt

      |--- Audyt

      |--- Kontrole zewnętrzne

            |--- Rok 2018

            |--- Rok 2017

            |--- Rok 2016

            |--- Rok 2015

            |--- Rok 2014

            |--- Rok 2013

            |--- Rok 2012

            |--- Rok 2011

            |--- Rok 2010

            |--- Rok 2009

            |--- Rok 2008

      |--- Kontrole wewnętrzne

            |--- Rok 2018

            |--- Rok 2017

            |--- Rok 2016

            |--- Rok 2015

            |--- Rok 2014

            |--- Rok 2013

            |--- Rok 2012

            |--- Rok 2011

            |--- Rok 2010

            |--- Rok 2009

            |--- Rok 2008

      |--- Kontrole finansowe

            |--- Rok 2019

            |--- Rok 2018

            |--- Rok 2017

            |--- Rok 2016

            |--- Rok 2015

            |--- Rok 2014

            |--- Rok 2013

            |--- Rok 2012

            |--- Rok 2011

            |--- Rok 2010

            |--- Rok 2009

            |--- Rok 2008

            |--- Rok 2007

      |--- Kontrola zarządcza

            |--- Materiały pomocnicze

            |--- Zamówienia poniżej 30.000 euro

            |--- PRZYKŁAD SPORZĄDZANIA INFORMACJI PRZEZ JEDNOSTKI

|--- Współpraca z organizacjami pozarządowymi

|--- Rejestr zgłoszeń budowy

|--- Grudziądzki Informator Statystyczny

|--- Petycje

|--- Gminna Ewidencja Zabytków

|--- Taryfy za zbiorowe dostarczanie wody i zbiorowe odprowadzanie ścieków

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE


|--- Zamówienia publiczne

|--- Zamówienia Publiczne poniżej 30000 Euro

|--- Zamówienia publiczne na usługi z zakresu leśnictwa

|--- Zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi

|--- Plan postępowań o udzielenie zamówień

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE


|--- Informacje ogólne

|--- Radni

      |--- BAGNIEWSKA Helena Teresa

      |--- CZEPEK Marek Józef

      |--- DROZDECKA Aleksandra Ewa

      |--- GBURCZYK Maciej

      |--- GOSZKA Arkadiusz Krzysztof

      |--- JEZIERSKI Piotr

      |--- JONIEC Miłosz

      |--- KLEIN Grzegorz

      |--- KOSIŃSKI Krzysztof Roman

      |--- KOWAROWSKI Łukasz Mariusz

      |--- LEWANDOWSKA Róża Alina

      |--- MAKOWSKA Marzena Maria

      |--- MIEDZIANOWSKI Grzegorz Jan

      |--- NAPOLSKI Paweł

      |--- OGONOWSKA Edyta Renata

      |--- PIASECKI Łukasz Filip

      |--- POKORA Krzysztof Piotr

      |--- ROHDE Piotr Ryszard

      |--- SMOLAREK Tomasz Jerzy

      |--- SZYMAŃSKI Sławomir Andrzej

      |--- WIŚNIEWSKI Andrzej Zygmunt

      |--- WITKOWSKI Andrzej Franciszek

      |--- ŻEBROWSKI Mariusz Arkadiusz

|--- Prezydent i pracownicy urzędu

      |--- Maciej Glamowski - Prezydent Grudziądza

      |--- Szymon Gurbin - Wiceprezydent Grudziądza

      |--- Andrzej Cherek - Sekretarz Miasta

      |--- Tomasz Józef Szymański - Sekretarz Miasta - urlop bezpłatny

      |--- Osoby wydające decyzje administracyjne w imieniu Prezydenta Grudziądza

            |--- Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

                  |--- Rafał Adam Cywiński - Naczelnik Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

            |--- Wydział Budownictwa i Planowania Przestrzennego

                  |--- Stefan Marek Baca - Naczelnik Wydziału Budownictwa i Planowania Przestrzennego

                  |--- Roksana Elżbieta Klempert - Kierownik Referatu Budownictwa w Wydziale Budownictwa i Planowania Przestrzennego

            |--- Wydział Edukacji

                  |--- Sławomira Gajewska - Naczelnik Wydziału Edukacji

                  |--- Karolina Słomińska - Kierownik Referatu Planowania i Analizy w Wydziale Edukacji

            |--- Wydział Finansowy

                  |--- Lilianna Kowalska - Naczelnik Wydziału Finansowego

                  |--- Anna Ewa Goralewska - Kierownik Referatu Wymiaru Podatków i Kontroli Podatkowej w Wydziale Finansowym

                  |--- Alicja Dudzik - Kierownik Referatu Dochodów Podatkowych i Obsługi Kas w Wydziale Finansowym

                  |--- Katarzyna Agnieszka Czołgoszewska - Kierownik Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym

                  |--- Ewa Bożena Piskorowska - Kierownik Referatu Egzekucji w Wydziale Finansowym

                  |--- Izabela Teresa Chrzanowska - Inspektor Referatu Wymiaru Podatków i Kontroli Podatkowej w Wydziale Finansowym

                  |--- Wanda Daniela Eljasz - Inspektor Referatu Wymiaru Podatków i Kontroli Podatkowej w Wydziale Finansowym

                  |--- Beata Ewa Więcek - Inspektor Referatu Wymiaru Podatków i Kontroli Podatkowej w Wydziale Finansowym

                  |--- Małgorzata Nowocieńska - Inspektor Referatu Wymiaru Podatków i Kontroli Podatkowej w Wydziale Finansowym

                  |--- Paweł Jakub Halicki - Inspektor Referatu Wymiaru Podatków i Kontroli Podatkowej w Wydziale Finansowym

                  |--- Magdalena Agnieszka Piątkowska - Inspektor Referatu Wymiaru Podatków i Kontroli Podatkowej w Wydziale Finansowym

                  |--- Ewa Dorota Kowalska - Inspektor Referatu Dochodów Podatkowych i Obsługi Kas w Wydziale Finansowym

                  |--- Sabina Anna Luszkowska - Podinspektor Referatu Dochodów Podatkowych i Obsługi Kas w Wydziale Finansowym

                  |--- Daria Sitniewska - Referent Referatu Dochodów Podatkowych i Obsługi Kas Wydziału Finansowego

                  |--- Elwira Kowalska - Inspektor Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym

                  |--- Natalia Donarska - Podinspektor Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym

                  |--- Paulina Kunikowska - Podinspektor Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym

                  |--- Monika Kowalska - Podinspektor Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym

                  |--- Beata Barbara Piechowiak - Podinspektor Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym

                  |--- Małgorzata Anna Borkowska - Podinspektor Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym

                  |--- Małgorzata Elżbieta Medeńska - Referent Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym

                  |--- Kamila Anna Mizikowska - Referent Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym

                  |--- Joanna Krystyna Tuczak - Referent Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym

                  |--- Grażyna Małgorzata Kraśniewska - Podinspektor Referatu Egzekucji w Wydziale Finansowym

                  |--- Rafał Marcin Nowak - Podinspektor Referatu Egzekucji w Wydziale Finansowym

                  |--- Marta Gora - Referent Referatu Egzekucji w Wydziale Finansowym

            |--- Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

                  |--- Wojciech Piotr Witkowski - Naczelnik Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

                  |--- Danuta Helena Pilewska - Kierownik Referatu Gospodarki Nieruchomościami w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

            |--- Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska

                  |--- Maja Żaneta Banasik - Naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska

                  |--- Tomasz Stepnowski - Kierownik Referatu Ochrony Środowiska w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska

                  |--- Alina Wojtakowska - Kierownik Referatu Zieleni Miejskiej w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska

                  |--- Adam Przyborski - Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska

                  |--- Mateusz Cieślakiewicz - Kierownik Referatu Lasy Komunalne w Wydziale Gospodarki Komunalnej i OChrony Środowiska

            |--- Wydział Komunikacji

                  |--- Alicja Kozłowska - Naczelnik Wydziału Komunikacji

                  |--- Krystyna Anna Karnowska - Inspektor w Wydziale Komunikacji

                  |--- Marlena Stefania Lubiszewska - Inspektor w Wydziale Komunikacji

                  |--- Mariusz Łukasz Sonnenfeld - Inspektor w Wydziale Komunikacji

                  |--- Edyta Maria Malinowska - Inspektor w Wydziale Komunikacji

                  |--- Dominika Magdalena Figańska - Inspektor w Wydziale Komunikacji

                  |--- Iwona Katarzyna Klimek - Podinspektor w Wydziale Komunikacji

                  |--- Alina Elżbieta Zaworska - Podinspektor w Wydziale Komunikacji

                  |--- Grażyna Maria Piotrowicz - Podinspektor w Wydziale Komunikacji

                  |--- Anna Nowak - Referent w Wydziale Komunikacji

                  |--- Barbara Agnieszka Szczepanik - Referent w Wydziale Komunikacji

            |--- Wydział Kultury, Sportu i Promocji

                  |--- Małgorzata Anna Sadowska-Rodziewicz - Naczelnik Wydziału Kultury, Sportu i Promocji

            |--- Wydział Spraw Obywatelskich

                  |--- Renata Teresa Rybczyńska - Naczelnik Wydziału Spraw Obywatelskich

                  |--- Dorota Pokora - Kierownik Referatu Ewidencji Ludności w Wydziale Spraw Obywatelskich

            |--- Wydział Spraw Społecznych

                  |--- Beata Bożena Przybylska - Naczelnik Wydziału Spraw Społecznych

                  |--- Dorota Anita Galewska - Kierownik Referatu Spraw Społecznych w Wydziale Spraw Społecznych

            |--- Wydział Transportu

                  |--- Teresa Maria Kleczewska - Naczelnik Wydziału Transportu

                  |--- Anna Aleksandra Majchrzak-Poniewierka - Kierownik Referatu Organizacji i Nadzoru Przewozów w Wydziale Transportu

                  |--- Andrzej Maciejewski - Inspektor w Wydziale Transportu

            |--- Miejski Konserwator Zabytków

                  |--- Izabela Fijałkowska - Miejski Konserwator Zabytków

            |--- Straż Miejska

                  |--- Henryk Jan Januszewski - Zastępca Komendanta Straży Miejskiej

|--- Pracownicy jednostek organizacyjnych

      |--- Kierownicy jednostek organizacyjnych gminy, osoby zarządzające i członkowie organów zarządzających gminnymi osobami prawnymi

            |--- Edukacja

                  |--- Przedszkola

                        |--- Brygida Bożena Bagniewska - Dyrektor Przedszkola Miejskiego Rządz

                        |--- Maria Stanisława Bonk - Dyrektor Przedszkola Miejskiego Tarpno

                        |--- Hanna Buczkowska - Dyrektor Przedszkola Miejskiego Kuntersztyn

                        |--- Katarzyna Maria Chaczyńska - Dyrektor Przedszkola Miejskiego Strzemięcin

                        |--- Hanna Irena Czarnecka - Dyrektor Przedszkola Miejskiego Śródmieście

                        |--- Mirela Maria Deptuła - Dyrektor Przedszkola Miejskiego Mniszek

                        |--- Aleksandra Barbara Lesiak - Dyrektor Przedszkola Miejskiego Lotnisko

                        |--- Lucyna Joanna Szczutowska - Dyrektor Przedszkola Miejskiego Kopernik

                  |--- Szkoły i inne placówki oświatowo-wychowawcze

                        |--- Sylwia Jadwiga Murawska - Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 1 im. Mikołaja Kopernika

                        |--- Bartosz Siedlecki - Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 2 im. Stefana Żeromskiego

                        |--- Teresa Kessler - Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Janusza Korczaka

                        |--- Lidia Barbara Rodzaj - Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 4 im. por. Zbigniewa Kruszelnickiego ps. "Wilk"

                        |--- Jolanta Tarniowa - Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 5 im. płk. St. Sitka

                        |--- Marek Jan Szymkowicz - Dyrektor Szkoly Podstawowej nr 8 im. gen. Tadeusza "Bora" Komorowskiego

                        |--- Joanna Szumlińska - Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 9 im. Tadeusza Kościuszki

                        |--- Marlena Helena Treichel - Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 11 im. Jana Heweliusza

                        |--- Anna Manuela Hausman - Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Synów Pułku

                        |--- Hanna Marek - Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 13 Specjalna im. Marii Grzegorzewskiej

                        |--- Dariusz Adam Mielcarski - Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 15 im. Komisji Edukacji Narodowej

                        |--- Rafał Piotr Chylewski - Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 16 im. I Armii Wojska Polskiego

                        |--- Renata Ewa Matuszak - Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 17 im. Sybiraków

                        |--- Cezary Darłak - Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 18 im. Bohaterów Westerplatte

                        |--- Marek Mariusz Bergmann - Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 20 im. 18 Pułku Ułanów Pomorskich

                        |--- Adam Wiktor Przybylak - Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 21 im. rtm. Witolda Pileckiego

                        |--- Violetta Biłyk - Dyrektor Gimnazjum Nr 8

                        |--- Janina Blajerska - Dyrektor Gimnazjum Nr 8

                        |--- Anna Magdalena Kędziora - Dyrektor Gimnazjum Nr 9 im. Ignacego Jana Paderewskiego

                        |--- Ewa Gawrział - Dyrektor Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Bronisława Malinowskiego

                        |--- Aleksandra Elżbieta Majkowska - Dyrektor I Liceum Ogólnokształcącego im. Bolesława Chrobrego

                        |--- Małgorzata Tomaszewska - Dyrektor II Liceum Ogólnokształcącego im. Króla Jana III Sobieskiego

                        |--- Roman Bolesław Cegiełkowski - Dyrektor III Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Pawła II

                        |--- Beata Aniela Sikorska - Dyrektor IV Liceum Ogólnokształcącego im. Kazimierza Wielkiego

                        |--- Krzysztof Jan Maliszewski - Dyrektor Zespołu Szkół Budowlanych i Plastycznych im. Mikołaja Kopernika

                        |--- Grażyna Leśniewska - Dyrektor Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego

                        |--- Rafał Szweda - Dyrektor Zespołu Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich im. Marii Skłodowskiej-Curie

                        |--- Anna Zawistowska - Dyrektor Zespołu Szkół Mechanicznych

                        |--- Beata Joanna Kacała - Dyrektor Zespołu Szkół Rolniczych im. Władysława Grabskiego

                        |--- Adam Tadeusz Szewczuk - Dyrektor Zespołu Szkół Technicznych im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich

                        |--- Tomasz Stanisław Kempski - Dyrektor Centrum Kształcenia Ustawicznego im. ks. Stanisława Staszica

                        |--- Anna Justyna Drozdowska - Dyrektor Zespółu Placówek Edukacyjno-Rewalidacyjnych

                        |--- Katarzyna Rzanna - Dyrektor Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 2 im. Kazimierza Kirejczyka

                        |--- Artur Stanisław Mach - Dyrektor Centrum Kształcenia Praktycznego

                        |--- Anna Maria Osicka - Dyrektor Ogniska Pracy Pozaszkolnej

                        |--- Dorota Meller-Murawska - Dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej

                        |--- Ewa Maria Szulc-Goławska - Dyrektor Zespołu Placówek Młodzieżowych "Bursa"

            |--- Gospodarka Komunalna

                  |--- Paweł Jerzy Maniszewski - Prezes Zarządu Miejskiego Zakładu Komunikacji Sp. z o. o.

                  |--- Krzysztof Wojciech Dąbrowski - Prezes Zarządu Miejskich Wodociągów i Oczyszczalni Sp. z o. o.

                  |--- Marek Tołkacz - Prezes Zarządu OPEC Grudziądz Sp. z o. o.

                  |--- Sylwia Łazarczyk - Dyrektor Zarządu Dróg Miejskich

            |--- Kultura i Rekreacja

                  |--- Aleksandra Maria Ciżnicka - Dyrektor Biblioteki Miejskiej im. W. Kulerskiego

                  |--- Anna Janosz - Dyrektor Centrum Kultury Teatr

                  |--- Wioletta Beata Pacuszka - Dyrektor Muzeum im. ks. dr. Władysława Łęgi

                  |--- Izabela Anna Piwowarska - Dyrektor Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Wypoczynku

            |--- Nadzór Budowlany

                  |--- Zbigniew Ptaszyński - Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

            |--- Pomoc Społeczna

                  |--- Jolanta Brygida Lotarska-Rydzińska - Dyrektor Domu Dziennego Pobytu

                  |--- Aleksandra Maria Kotewicz - Dyrektor Domu Pomocy Społecznej

                  |--- Włodzimierz Jan Zieliński - Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Maria Teresa Janowska - Dyrektor Centrum Pomocy Dziecku i Poradnictwa Rodzinnego

                  |--- Jolanta Anna Zarębska - Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

            |--- Przeciwdziałanie Bezrobociu

                  |--- Tomasz Zdzisław Pacuszka - Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy

            |--- Ochrona Zdrowia

                  |--- Marek Nowak - Dyrektor Regionalnego Szpitala Specjalistycznego

      |--- Osoby wydające decyzje administracyjne w imieniu Prezydenta Grudziądza

            |--- Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie

                  |--- Jolanta Anna Zarębska - Zastępca Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Monika Agnieszka Łagoda - Zastępca Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Ilona Ewa Krzysztyniak - Kierownik Działu Świadczeń Pomocy Społecznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Paulina Gumińska - p.o. Kierownik Działu Świadczeń Pomocy Społecznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Katarzyna Kminikowska - Kierownik Działu Pieczy Zastępczej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Dariusz Piotr Nowicki - Kierownik Działu Świadczeń Rodzinnych i Alimentacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Patrycja Anna Błażyńska - Zatępca Kierownika Działu Świadczeń Rodzinnych i Wychowawczych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Lucyna Małgorzata Gargol - Kierownik Działu Dodatków Mieszkaniowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Anna Reetz - Kierownik Samodzielnego Referatu Funduszu Alimentacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Wioletta Aneta Nagrabska - Starszy Inspektor w Samodzielnym Referacie Funduszu Alimentacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Joanna Myślicka - Starszy Inspektor w Dziale Świadczeń Pomocy Społecznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Sylwia Noculak - Starszy Inspektor w Dziale Świadczeń Rodzinnych i Alimentacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Barbara Filip - Starszy Inspektor w Dziale Dodatków Mieszkaniowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Mirela Anna Hume - Podinspektor w Dziale Świadczeń Pomocy Społecznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

            |--- Powiatowy Urząd Pracy

                  |--- Ireneusz Jerzy Baranowski - Zastępca Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy

                  |--- Ewelina Joanna Piasecka - Zastępca Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy

                  |--- Małgorzata Iwona Roman - Zastępca Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy

                  |--- Małgorzata Giemza - Kierownik Działu Instrumentów Rynku Pracy Powiatowego Urzędu Pracy

                  |--- Izabela Pogorzelska - Kierownik Działu Usług Rynku Pracy Powiatowego Urzędu Pracy

                  |--- Joanna Moskwik - p.o. Kierownika Działu Ewidencji i Świadczeń w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Izabela Dubanowska - Koordynator Stanowiska do spraw Organizacji Szkoleń w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Barbara Ewa Wegner - Pośrednik Pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Beata Maria Byczkowska - Starszy Inspektor w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Ewa Wójcik - Starszy Inspektor w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Marietta Teresa Brzeska - Inspektor w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Barbara Gretkowska - Inspektor w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Jolanta Chęś - Inspektor w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Wiesława Ewa Klimas - Inspektor w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Alicja Bonk-Olszewska - Starszy Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Monika Teresa Konracka - Starszy Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Joanna Maria Lewandowska - Starszy Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Anna Maria Łodyga - Starszy Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Kamila Kiełbowicz - Starszy Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Nikoleta Elżbieta Kaleta - Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Katarzyna Teresa Ledwolorz - Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Tomasz Olender - Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Edyta Elżbieta Pakuszewska - Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Michalina Pawłowska - Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Bieła Mirosława Szcześniak - Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Roksana Anna Ziółkowska - Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy

                  |--- Joanna Helena Zbrzeźna - Archiwista w Powiatowym Urzędzie Pracy

            |--- Zarząd Dróg Miejskich

                  |--- Jarosław Murgała - Zastępca Dyrektora Zarządu Dróg Miejskich w Grudziądzu

|--- Archiwum

      |--- Radni

            |--- 2014 - 2018

                  |--- CHYŁA Wojciech Andrzej

                  |--- CZEPEK Marek Józef

                  |--- CZEPEK Michał Marek

                  |--- GLAMOWSKI Maciej Jan

                  |--- GOSZKA Arkadiusz Krzysztof

                  |--- GURBIN Szymon Jarosław

                  |--- IWANOWSKA Joanna Maria

                  |--- JEZIERSKI Piotr

                  |--- KOPKOWSKI Jakub Kornel

                  |--- KOSIŃSKI Krzysztof Roman

                  |--- KOWAROWSKI Łukasz Mariusz

                  |--- MAKOWSKA Marzena Maria

                  |--- NAPOLSKI Paweł

                  |--- NOWAK Krystyna Barbara

                  |--- OGONOWSKA Edyta Renata

                  |--- OSSOWSKA-NEUMANN Małgorzata Katarzyna

                  |--- PIASECKI Eugeniusz Franciszek

                  |--- POLIŃSKI Wiesław Bernard

                  |--- ROHDE Piotr Ryszard

                  |--- SMOLAREK Tomasz Jerzy

                  |--- SZYMAŃSKI Sławomir Andrzej

                  |--- WIŚNIEWSKI Andrzej Zygmunt

                  |--- ŻEBROWSKI Mariusz Arkadiusz

                  |--- TOTLEBEN Marek Józef

                  |--- MIODUSZEWSKI Andrzej Tadeusz

            |--- 2010 - 2014

            |--- 2006 - 2010

                  |--- Kazimierz Cichiński - Radny Rady Miejskiej

                  |--- Marek Czepek - Radny Rady Miejskiej

                  |--- Michał Czepek - Radny Rady Miejskiej

                  |--- Arkadiusz Goszka - Radny Rady Miejskiej

                  |--- Joanna Iwanowska - Radna Rady Miejskiej

                  |--- Piotr Jezierski - Radny Rady Miejskiej

                  |--- Tomasz Kempski - Radny Rady Miejskiej

                  |--- Jadwiga Konieczna - Radna Rady Miejskiej

                  |--- Witold Kraśniewski - Radny Rady Miejskiej

                  |--- Małgorzata Malinowska-Mizera - Radna Rady Miejskiej

                  |--- Andrzej Małecki - Radny Rady Miejskiej

                  |--- Grzegorz Miedzianowski - Radny Rady Miejskiej

                  |--- Maria Milinkiewicz - Radna Rady Miejskiej

                  |--- Łukasz Mizera - Radny Rady Miejskiej

                  |--- Eugeniusz Piasecki - Radny Rady Miejskiej

                  |--- Wiesław Poliński - Radny Rady Miejskiej

                  |--- Tomasz Smolarek - Radny Rady Miejskiej

                  |--- Ryszard Szczepański - Radny Rady Miejskiej

                  |--- Henryk Szram - Radny Rady Miejskiej

                  |--- Sławomir Szymański - Radny Rady Miejskiej

                  |--- Przemysław Ślusarski - Radny Rady Miejskiej

                  |--- Andrzej Wiśniewski - Radny Rady Miejskiej

                  |--- Andrzej Witkowski - Radny Rady Miejskiej

      |--- Prezydent i pracownicy urzędu

            |--- Jolanta Herba - Sekretarz Miasta 2017-2018

            |--- Małgorzata Anna Sołtys - Skarbnik Miasta 2017-2018

            |--- Robert Malinowski - Prezydent Grudziądza 2006-2018

            |--- Marek Karol Sikora - Wiceprezydent Grudziądza 2006-2018

            |--- Dariusz Morczyński - Sekretarz Miasta 2011-2017

            |--- Joanna Łukawska - Skarbnik Miasta 2015-2017

            |--- Przemysław Ślusarski - Wiceprezydent Grudziądza 2011-2016

            |--- Mariusz Adam Szczubiał - Skarbnik Miasta 2007-2015

            |--- Osoby wydające decyzje administracyjne w imieniu Prezydenta Grudziądza

                  |--- Katarzyna Biernat - Podinspektor w Wydziale Komunikacji

                  |--- Andrzej Cherek - Naczelnik Wydziału Edukacji

                  |--- Adam Augustyn Cybulski - Inspektor w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

                  |--- Józefa Filipek - Inspektor w Wydziale Komunikacji

                  |--- Łukasz Tomasz Froncek - Referent w Wydziale Kultury, Sportu i Promocji

                  |--- Danuta Kuczera - Kierownik Referatu Planowania i Analizy w Wydziale Edukacji

                  |--- Andrzej Maciejewski - Inspektor w Wydziale Transportu

                  |--- Sylwia Joanna Marchlewska - Podinspektor w Wydziale Komunikacji

                  |--- Karolina Niedźwiecka - Młodszy Referent Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym

                  |--- Monika Sylwia Olejnik - Podinspektor w Wydziale Komunikacji

                  |--- Marlena Ewa Wojciechowska - Inspektor Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym

                  |--- Elżbieta Wojtecka - Kierownik Referatu Budownictwa w Wydziale Budownictwa i Planowania Przestrzennego

                  |--- Andrzej Ryszard Zawadka - Referent Referatu Dochodów Niepodatkowych w Wydziale Finansowym

                  |--- Małgorzata Żuchowska - Podinspektor Referatu Dochodów Podatkowych i Obsługi Kas w Wydziale Finansowym

      |--- Pracownicy jednostek organizacyjnych

            |--- Kierownicy jednostek organizacyjnych gminy, osoby zarządzające i członkowie organów zarządzających gminnymi osobami prawnymi

                  |--- Grażyna Bożena Banaszkiewicz - Dyrektor Gimnazjum Nr 4 im. Mikołaja Kopernika

                  |--- Zbigniew Marek Bączkowski - Dyrektor Domu Pomocy Społecznej nr 2

                  |--- Hanna Maria Błażejewska - Dyrektor Zespołu Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich im. Marii Skłodowskiej-Curie

                  |--- Jolanta Ciszkiewicz - Dyrektor Zespołu Szkół Rolniczych im. Władysława Grabskiego

                  |--- Sławomira Gajewska - Dyrektor Gimnazjum Nr 8

                  |--- Lucyna Górska - Dyrektor Centrum Kształcenia Ustawicznego im. ks. Stanisława Staszica

                  |--- Bogdan Michał Grodowski - Dyrektor Gimnazjum Nr 6 im. Sybiraków

                  |--- Ewa Urszula Herman-Nogowska p.o. Dyrektor Centrum Kształcenia Ustawicznego im. ks. Stanisława Staszica

                  |--- Mirosława Helena Jakiel-Sadowska - p. o. Dyrektor Medycznej Szkoły Policealnej Nr 1 i Medycznej Szkoły Policealnej Nr 9 dla Dorosłych

                  |--- Marek Kochański - Dyrektor Zespołu Szkół Mechanicznych

                  |--- Lucyna Maria Kurpios - Dyrektor Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 im. Kazimierza Kirejczyka

                  |--- Małgorzata Kurzyńska - Dyrektor Muzeum im. ks. dr. Władysława Łęgi

                  |--- Teresa Majewska - Dyrektor Zespołu Szkół Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej

                  |--- Aleksandra Elżbieta Majkowska - Dyrektor I Liceum Ogólnokształcącego im. Bolesława Chrobrego

                  |--- Anatol Mielniczuk - Dyrektor Domu Pomocy Społecznej nr 2

                  |--- Grażyna Elżbieta Mielnikiewicz - Dyrektor I Liceum Ogólnokształcącego im. Bolesława Chrobrego

                  |--- Ewa Maria Podemska - Dyrektor Ogniska Pracy Pozaszkolnej

                  |--- Dariusz Ryszard Podemski - Dyrektor Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Stefana Żeromskiego

                  |--- Izabela Maria Podlecka-Kandyba - Dyrektor Centrum Profilaktyki i Terapii

                  |--- Dariusz Franciszek Rudnik - Dyrektor Domu Pomocy Społecznej nr 3

                  |--- Krystyna Stawecka - Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Janusza Korczaka

                  |--- Małgorzata Szadurska - Dyrektor Zespołu Szkół Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej

                  |--- Małgorzata Maria Szewczuk - Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 9 im. Tadeusza Kościuszki

                  |--- Ireneusz Paweł Zwolakiewicz - Dyrektor Ośrodka Profilaktyki Uzależnień, Interwencji Kryzysowej z Izbą Wytrzeźwień w Grudziądzu

            |--- Osoby wydające decyzje administracyjne w imieniu Prezydenta Grudziądza

                  |--- Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie

                        |--- Aleksandra Agnieszka Wróblewska - Podinspektor w Samodzielnym Referacie Funduszu Alimentacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

                  |--- Powiatowy Urząd Pracy

                        |--- Paweł Gronowski - Pośrednik Pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy

                        |--- Jerzy Bogusław Hausman - Pośrednik Pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy

                        |--- Agnieszka Kociorska - Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy

                        |--- Katarzyna Zofia Kopystecka - Kierownik Działu Usług Rynku Pracy Powiatowego Urzędu Pracy

                        |--- Agnieszka Barbara Kraińska - Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy

                        |--- Monika Lewandowska - Doradca Zawodowy w Powiatowym Urzędzie Pracy

                        |--- Dominik Zbigniew Nowak - Doradca Zawodowy w Powiatowym Urzędzie Pracy

                        |--- Krzysztof Mieczysław Olszewski - Specjalista do spraw Rozwoju Zawodowego w Powiatowym Urzędzie Pracy

                        |--- Patryk Dariusz Pietrzak - Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy

                        |--- Aldona Anna Rzepkowska - Inspektor Powiatowy w Powiatowym Urzędzie Pracy

                        |--- Ewelina Wrzos - Referent w Powiatowym Urzędzie Pracy

JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE I SPÓŁKI PRAWA HANDLOWEGO MIASTA


|--- Informacje ogólne

      |--- Edukacja - jednostki budżetowe

            |--- Przedszkola

            |--- Szkoły i inne placówki oświatowo-wychowawcze

            |--- Żłobki miejskie

      |--- Gospodarka Komunalna - jednostki budżetowe

      |--- Kultura

      |--- Nadzór Budowlany

      |--- Ochrona Zdrowia

      |--- Pomoc społeczna, wspieranie rodziny i piecza zastępcza - jednostki budżetowe

      |--- Przeciwdziałanie Bezrobociu - jednostki budżetowe

      |--- Rekreacja - jednostki budżetowe

|--- Spółki prawa handlowego

      |--- gmina-miasto Grudziądz posiada 100 % udziałów lub akcji

      |--- gmina-miasto Grudziądz posiada powyżej 50 % udziałów lub akcji

      |--- gmina-miasto Grudziądz posiada poniżej 50 % udziałów lub akcji

      |--- Wyniki finansowe spółek

      |--- Zasady kształtowania wynagrodzeń w spółkach z udziałem gminy-miasta Grudziądz

            |--- Geotermia Grudziądz Sp. z o.o.

            |--- Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o.

            |--- Grudziądzkie Inwestycje Medyczne Sp. z o.o.

            |--- Grudziądzkie Poręczenia Kredytowe Sp. z o.o.

            |--- Grudziądzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.

            |--- Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o.

            |--- Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o.

            |--- Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o.

            |--- OPEC Grudziądz Sp. z o.o.

            |--- Grudziądzki Klub Motocyklowy S.A.

            |--- Olimpia Grudziądz S.A.

|--- Nabór pracowników

      |--- 2019

      |--- 2018

      |--- 2017

      |--- 2016

      |--- 2014

      |--- 2013

      |--- 2012

      |--- 2011

      |--- 2010

      |--- 2009

      |--- 2008

|--- Przetargi

      |--- 2015

            |--- zakończony - ZSG-H - sprzedaż majątku ruchomego II przetarg

      |--- 2014

      |--- 2013

      |--- 2012

      |--- 2011

      |--- 2010

      |--- 2009

      |--- 2008

|--- Nabór kandydatów do Rad Nadzorczych spółek z udziałem gminy-miasto Grudziądz

ARCHIWUM


|--- Archiwum BIP do 2007 r. (uchwały i zarządzenia)

|--- Władze Miasta

      |--- Rada Miejska VIII kadencja

      |--- Rada Miejska VII kadencji

            |--- Przewodniczący Rady Miejskiej Grudziądza

            |--- Wiceprzewodniczący Rady Miejskiej Grudziądza

            |--- Radni Rady Miejskiej Grudziądza

            |--- Komisje Rady Miejskiej Grudziądza

            |--- Dyżury Radnych

            |--- Kluby Radnych

      |--- Rada Miejska VI kadencja

            |--- Przewodniczący Rady Miejskiej Grudziądza

            |--- Wiceprzewodniczący Rady Miejskiej Grudziądza

            |--- Radni Rady Miejskiej Grudziądza

            |--- Komisje Rady Miejskiej Grudziądza

            |--- Kluby Radnych

            |--- Dyżury Radnych

      |--- Rada Miejska V kadencja

            |--- Kluby Radnych

            |--- Komisje Rady Miejskiej

|--- Jednostki organizacyjne i Spółki prawa handlowego Miasta

      |--- Informacje ogólne

|--- Wybory do Parlamentu Europejskiego 2009

|--- Wybory Prezydenta RP 2010

|--- Wybory samorządowe 2010

|--- Wybory Sejm/Senat 2011

|--- Powszechny Spis Rolny 2010

|--- Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2011

      |--- Przykładowe pytania do anakiety

      |--- Materiały promocyjne

|--- Wybory ławników sądowych na kadencję 2012-2015

|--- Wybory do Parlamentu Europejskiego 2014

|--- Wybory samorządowe 2014

|--- Wybory Prezydenta RP 2015

|--- Referendum ogólnokrajowe 2015

|--- Wybory ławników sądowych na kadencję 2016-2019

|--- Wybory do Sejmu i Senatu RP 2015

|--- Wybory samorządowe 2018