Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Testowy
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Zarządzenie nr 130/50/2008 w sprawie: zmian budżetu, w budżecie i wprowadzenia zmian do układu wykonawczego budżetu Gminy Dębno oraz zmiana w planie finansowym zadań z zakresu administracji samorządowej i innych zadań zleconych ustawami na 2008 rok


ZARZĄDZENIE NR 130/50/2008

BURMISTRZA DĘBNA

z dnia 30 października 2008 roku

w sprawie: zmian budżetu, w budżecie i wprowadzenia zmian do układu wykonawczego budżetu Gminy Dębno oraz zmiana w planie finansowym zadań z zakresu administracji samorządowej i innych zadań zleconych ustawami na 2008 rok.

Na podstawie § 19 lit.C Uchwały Nr XIX/126/2007 Rady Miejskiej w Dębnie z dnia 20 grudnia 2007 roku w sprawie : uchwalenia budżetu Gminy Dębno na 2008 rok oraz art. 186 ust. 1 pkt. 1 i 3, art. 188 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych (tekst jednolity z 2005 roku - Dz. U. Nr 249 poz. 2104 ze zmianami),

Burmistrz Dębna zarządza, co następuje:

§ 1. DOKONUJE SIĘ ZMIAN W PLANIE DOCHODÓW BUDŻETU
zgodnie z załącznikiem Nr 1.

§ 2. DOKONUJE SIĘ ZMIAN W PLANIE WYDATKÓW BUDŻETU
zgodnie z załącznikiem Nr 2.

§ 3. Ustalam układ wykonawczy do wprowadzonych niniejszym zarządzeniem
zmian w budżecie Gminy Dębno na 2008 rok według :

  • załącznika nr 3 - dochody dla Urzędu Miejskiego w Dębnie,

  • załącznika nr 4 - wydatki dla Urzędu Miejskiego w Dębnie,

  • załącznika nr 5 - wydatki dla OPS w Dębnie.

  • załącznika nr 6 - wydatki dla OSiR w Dębnie.

  • załącznika nr 7 - wydatki dla ZEAS w Dębnie.

  • załącznika nr 8 - wydatki dla ZEAS-Przedszkola w Dębnie.

§ 4. Dokonuje się zmian w planie finansowym zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami na 2008 rok według:

  • załącznika nr 9 - dochody,

  • załącznika nr 10 - wydatki.

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

U Z A S A D N I E N I E:

Powyższych zmian dokonano na podstawie wniosku:

- zawiad. z ZUW w Szczecinie Nr FB.1.KK-3011-2/197/2008 z dnia 23.10.2008 r. o zwiększeniu dotacji celowej na realizację Programu „Pomoc państwa w zakresie dożywiania”. - 50 000 zł,

- zawiad. z ZUW w Szczecinie Nr FB.1.KK-3011-2/199/2008 z dnia 23.10.2008 r. o zwiększeniu dotacji celowej na zasiłki dla rolników poszkodowanych w wyniku tegorocznej suszy - 154 000 zł,

- zawiad. z ZUW w Szczecinie Nr FB.1.MW-3011-2/182/2008 z dnia 16.10.2008 r. o zwiększeniu dotacji celowej na wypłatę dodatków dla pracowników socjalnych za pracę w terenie. - 12 800 zł,

- zawiad. z ZUW w Szczecinie Nr FB.1.MW-3011-2/180/2008 z dnia 15.10.2008 r. o zwiększeniu dotacji celowej przeznaczonej na pomoc materialną dla uczniów. - 75 381 zł,

- dyr. OSiR o przesunięcie 6 405 zł na zakup materiałów do remontu obiektów OSiR oraz zakup części zamiennych do środków transportowych i innego sprzętu,

- dyr. ZEAS o przesunięcie 19 398 zł na zakup tablic interaktywnych do Szk. Podst. Nr 3
i Gimnazjum w Dębnie, zawarcie umowy zlecenia w związku z dozorowaniem obiektów
po nasadzeniach zielonych w Przedszkolu nr 1 i 2, doposażenie kuchni w Przedszkolu nr 2
w urządzenia gastronomiczne, zakup kserokopiarki do Szk. Podst. w Dargomyślu oraz remont instalacji elektrycznej w Szk. Podst. nr 1 i Przedszkolu nr 2,

- dyr. ZEAS o przesunięcie 6 500 zł na wykonanie instalacji systemu alarmowego w Szkole Podstawowej nr 3 w Dębnie oraz Gimnazjum Publicznym w Dębnie,

- dyr. ZEAS o przesunięcie 2 900 zł na wynagrodzenia bezosobowe oraz zakup usług pozostałych
w SP Dargomyśl,

- dyr. ZEAS o przesunięcie 1 600 zł na zakup usług internetowych oraz pokrycie kosztów remontu instalacji elektrycznej w Przedszkolu nr 2,

- dyr. ZEAS o przesunięcie 300 zł z zakupu usług remontowych na zakup usług internetowych w SP w Smolnicy,

- dyr. ZEAS o przesunięcie 3 660 zł z zakupu materiałów i wyposażenia na zakupy inwestycyjne (zakup kserokopiarki),

- kier. OPS o przesunięcie 222 zł na zasiłki celowe dla uczestników aktywnej integracji w ramach projektu „POMOCNA DŁOŃ”,

- kier. wydz. Realizacji Inwestycji o przesunięcie 5 600 zł z budowy ścieżki rowerowej Oborzany, Suchlica - Sarbinowo, 6 500 zł budowy i modernizacji chodników w mieście oraz 15 800 zł budowy dróg śródpolnych na budowę chodników we wsiach i przystanków PKS (budowa chodnika
w Krześnicy),

- kier. OKiS o przesunięcie 3 500 zł dot. komisji stypendialnej do ZEAS-u,

- RS w Mostnie o przesunięcie 800 zł z na wynagrodzenia bezosobowe ( wykonanie ławostołów),

- kom. OSP o przesunięcie 3 999 zł na zakup materiałów wyposażenia (zakup paliwa, części zamiennych, akumulatora, zimowych płynów do chłodnic samochodowych oraz ewentualnie sprzętu),

- RS w Krześnicy o przesunięcie 3 000 zł z zakupu materiałów i wyposażenia (ogrodzenie dla OSP) na zakup usług remontowych (wykonanie ogrodzenia dla OSP),

- Biura Promocji i Informacji o przesunięcie 600 zł z zakupu usług pozostałych na wynagrodzenia bezosobowe (tłumaczenie wizyty delegacji z Renkum),

- kom. Straży Miejskiej o przesunięcie 300 zł na szkolenia strażników w związku ze zmianą przepisów,

- kier. wydz. AP o przesunięcie 1 050 zł na dofinansowanie studiów podyplomowych kierunkowych dla trojga pracowników UM,

- kier. wydz. AP o przesunięcie 4 500 zł z zakup usług obejmujących wykonanie ekspertyz, analiz i opinii - audyty) na szkolenia pracowników (dot. opracowania i wdrożenia dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2000),

- kier. wydz. AP o przesunięcie 1 000 zł na zakup publikacji książkowych na potrzeby pracowników urzędu,

- RS w Dysznie o przesunięcie 219 zł na wynagrodzenia bezosobowe ( umowa zlecenia za wykonanie ogrodzenia placu zabaw),

- kier. OKiS o przesunięcie 16 000 zł z usług w świetlicach (śmieci, szambo, przeglądy
i inne) na zakup materiałów i wyposażenia w wysokości 11 000 zł oraz na zakup energii
w wysokości 5 000 zł

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Emilia Jenda 05-12-2008 10:02
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Grzegorz Popławski 30-10-2008
Ostatnia aktualizacja: - 05-12-2008 10:02