System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Utrzymanie cmentarzy komunalnych w Dębnie
Urząd Miasta i Gminy DębnoDębno, dn. 04 września2006r.
ul.Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno
tel.: 7603001,fax: 7602030
TABLICA OGŁOSZEŃ
Strona internetowa http://www.debno.pl
Znak : GNiOŚ-7093/25/2006.
OGŁOSZENIEPRZETARGOWE
Burmistrz Gminy Dębno (zwany dalej Zamawiającym) z siedzibą przy ul.Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno, tel.095-7603001, fax 095-7602030, umig@debno.com.pl/, http://www.debno.pl/
ogłasza zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej do 60 tys. euro na zadanie pn.: „Utrzymanie cmentarzy komunalnychw Dębnie”.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (zwana dalej siwz) zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.bip.debno.pl/w rozszerzeniu „informacje / zamówienia publiczne / przetarg nieograniczony”.
Zamówienie obejmuje:
-
Utrzymanie porządku i czystości na terenie cmentarzy.
-
Utrzymanie czystości i koszenie trawy na działce przeznaczonej na rozbudowę cmentarza.
-
Ustalanie i wyznaczanie kwater i alejek zgodnie z planem zagospodarowania cmentarzy.
-
Dbanie o miejsca nieopłacone (nie posiadające już właścicieli).
-
Dokonywanie bieżących napraw, konserwacji i remontów ogrodzenia cmentarnego i innych obiektów i budowli cmentarnych.
-
Zamykanie bram cmentarnych zgodnie z regulaminem cmentarza, czuwanie nad wykonywaniem obowiązujących nakazów i zakazów zawartych w regulaminie cmentarza.
-
Sprawdzanie urządzeń kanalizacyjnych, wodociągowych oraz świetlnych i utrzymanie ich w dobrym stanie w tym ich konserwacja.
-
Nadzór nad obiektem i mieniem Domu Pogrzebowego przy ul. Włościańskiej wDębnie i Kaplicy przy ul.Kościuszki.
-
Prowadzenie ksiąg cmentarnych i archiwalnych.
-
Prowadzenie rachunkowości w tym windykacja należności zaległych.
-
Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej deliktowej cmentarzy, Domu pogrzebowego , nawierzchni placów parkingu oraz ogrodzenia z bramą.
Szczegółowy zakres prac określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 1 oraz wytyczne do kosztorysu ofertowego stanowiące Załącznik nr 1a do siwz.
Potwierdzeniem spełniania przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego będzie formularz oferty z akceptacją wymaganego terminu realizacji przedmiotu zamówienia.
Kod CPV 93711110-9„Usługi utrzymania cmentarzy”.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Wymagany termin realizacji: trzy lata od dnia podpisania umowy.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy z dn.29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych a także spełniają warunki dodatkowe (minimalne):
-
zdolność kredytowa wykonawcy lub wielkość posiadanych przez niego środków finansowych nie może być mniejsza niż 1/2 wartość oferty,
-
Wykonawca musi dysponować odpowiednimi uprawnieniami i praktyką zawodową w zakresiezamówienia,
-
Wykonawca musi dysponować sprzętem i środkami technicznymi do realizacji zadania,
-
Wykonawca musi posiadać licencję zawodową w zakresie zarządzania nieruchomościami lub umowę z osobą, która posiada stosowne uprawnienia.
Ocena spełnienia w/w warunków nastąpi na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę n/w dokumentów:
-
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
-
aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
-
charakterystyka firmy,
-
wykaz, w którym należy podać wykonane podobne prace w okresie ostatnich trzechlat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z dołączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie,
-
polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
-
licencja zawodowa w zakresie zarządzania nieruchomościami lub umowa z osobą, która posiada stosowne uprawniania.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Kryteria oceny ofert: cena100 %.
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Zamawiający nie będzie wykorzystywał aukcji elektronicznej.
Oferty w zamkniętych kopertach z napisem „PRZETARG - UTRZYMANIE CMENTARZY KOMUNALNYCH
W DĘBNIE. Nie otwierać przed 12.09.2006r. godz.10:00” oraz adresem Wykonawcy należy składać w sekretariacie UMiG
w Dębnie (pokój nr 1) w terminie do dnia12.09.2006r. godz. 9:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 12.09.2006r. godz.10:00 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 6.
Wniosek o przesłanie siwz należy przesyłać na adres Zamawiającego lub faksem pod nr 095/7602030. pracownikiem uprawnionym do porozumiewania się z Wykonawcami jest Kierownik Wydz. GNiOŚ Pan Arkadiusz Borowski, w pokoju nr 35 , tel.7603001 wewn.48, w godzinach: w poniedziałki: 08:00 -16:00, od wtorku do piątku 07:00 - 15:00.
Cena formularza specyfikacji - 10,-zł., płatne w kasie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym.
Burmistrz
Piotr Downar
2
2
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | 05-09-2006 14:53 | |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 05-09-2006 | |
Ostatnia aktualizacja: | Agnieszka Ludynia | 16-12-2008 11:01 |