Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Testowy
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Utrzymanie cmentarzy komunalnych w Dębnie


Urząd Miasta i Gminy DębnoDębno, dn. 04 września2006r.

ul.Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno

tel.: 7603001,fax: 7602030

 

TABLICA OGŁOSZEŃ

Strona internetowa http://www.debno.pl

Znak : GNiOŚ-7093/25/2006.

OGŁOSZENIEPRZETARGOWE

Burmistrz Gminy Dębno (zwany dalej Zamawiającym) z siedzibą przy ul.Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno, tel.095-7603001, fax 095-7602030, umig@debno.com.pl/, http://www.debno.pl/

ogłasza zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej do 60 tys. euro na zadanie pn.: „Utrzymanie cmentarzy komunalnychw Dębnie”.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (zwana dalej siwz) zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.bip.debno.pl/w rozszerzeniu „informacje / zamówienia publiczne / przetarg nieograniczony”.

Zamówienie obejmuje:

  1. Utrzymanie porządku i czystości na terenie cmentarzy.

  2. Utrzymanie czystości i koszenie trawy na działce przeznaczonej na rozbudowę cmentarza.

  3. Ustalanie i wyznaczanie kwater i alejek zgodnie z planem zagospodarowania cmentarzy.

  4. Dbanie o miejsca nieopłacone (nie posiadające już właścicieli).

  5. Dokonywanie bieżących napraw, konserwacji i remontów ogrodzenia cmentarnego i innych obiektów i budowli cmentarnych.

  6. Zamykanie bram cmentarnych zgodnie z regulaminem cmentarza, czuwanie nad wykonywaniem obowiązujących nakazów i zakazów zawartych w regulaminie cmentarza.

  7. Sprawdzanie urządzeń kanalizacyjnych, wodociągowych oraz świetlnych i utrzymanie ich w dobrym stanie w tym ich konserwacja.

  8. Nadzór nad obiektem i mieniem Domu Pogrzebowego przy ul. Włościańskiej wDębnie i Kaplicy przy ul.Kościuszki.

  9. Prowadzenie ksiąg cmentarnych i archiwalnych.

  10. Prowadzenie rachunkowości w tym windykacja należności zaległych.

  11. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej deliktowej cmentarzy, Domu pogrzebowego , nawierzchni placów parkingu oraz ogrodzenia z bramą.

Szczegółowy zakres prac określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 1 oraz wytyczne do kosztorysu ofertowego stanowiące Załącznik nr 1a do siwz.

 

Potwierdzeniem spełniania przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego będzie formularz oferty z akceptacją wymaganego terminu realizacji przedmiotu zamówienia.

Kod CPV 93711110-9„Usługi utrzymania cmentarzy”.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

Wymagany termin realizacji: trzy lata od dnia podpisania umowy.

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy z dn.29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych a także spełniają warunki dodatkowe (minimalne):

  1. zdolność kredytowa wykonawcy lub wielkość posiadanych przez niego środków finansowych nie może być mniejsza niż 1/2 wartość oferty,

  2. Wykonawca musi dysponować odpowiednimi uprawnieniami i praktyką zawodową w zakresiezamówienia,

  3. Wykonawca musi dysponować sprzętem i środkami technicznymi do realizacji zadania,

  4. Wykonawca musi posiadać licencję zawodową w zakresie zarządzania nieruchomościami lub umowę z osobą, która posiada stosowne uprawnienia.

 

Ocena spełnienia w/w warunków nastąpi na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę n/w dokumentów:

  1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

  2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega
    z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

  3. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,

  4. charakterystyka firmy,

  5. wykaz, w którym należy podać wykonane podobne prace w okresie ostatnich trzechlat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z dołączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie,

  6. polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,

  7. licencja zawodowa w zakresie zarządzania nieruchomościami lub umowa z osobą, która posiada stosowne uprawniania.

 

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Kryteria oceny ofert: cena100 %.

Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

Zamawiający nie będzie wykorzystywał aukcji elektronicznej.

 

Oferty w zamkniętych kopertach z napisem „PRZETARG - UTRZYMANIE CMENTARZY KOMUNALNYCH
W DĘBNIE. Nie otwierać przed 12.09.2006r. godz.10:00
oraz adresem Wykonawcy należy składać w sekretariacie UMiG
w Dębnie (pokój nr 1) w terminie do dnia12.09.2006r. godz. 9:00.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 12.09.2006r. godz.10:00 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 6.

 

Wniosek o przesłanie siwz należy przesyłać na adres Zamawiającego lub faksem pod nr 095/7602030. pracownikiem uprawnionym do porozumiewania się z Wykonawcami jest Kierownik Wydz. GNiOŚ Pan Arkadiusz Borowski, w pokoju nr 35 , tel.7603001 wewn.48, w godzinach: w poniedziałki: 08:00 -16:00, od wtorku do piątku 07:00 - 15:00.

Cena formularza specyfikacji - 10,-zł., płatne w kasie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym.

Burmistrz

Piotr Downar

2

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: 05-09-2006 14:53
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 05-09-2006
Ostatnia aktualizacja: Agnieszka Ludynia 16-12-2008 11:01