Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Testowy
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Rozbiorka 1 budynku gospodarczego na dzialce nr 337 przy ul. Jana Pawla II w miejscowosci Cychry Gmina Debno


Urząd Miasta i Gminy Dębno Dębno, dn. 03.10.2006r.

ul.Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno

tel.: 7603001, fax: 7602030

TABLICA OGŁOSZEŃ

Strona internetowa http://www.bip.debno.pl

Znak GPiN/7357/1/2006

OGŁOSZENIE PRZETARGOWE

Burmistrz Gminy Dębno występujący jako kierownik Zamawiającego tj. Gminy Dębno z siedzibą przy ul.Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno, tel.095-7603001, fax 095-7602030, umig@debno.pl, inwestycje@debno.com.pl, http://www.debno.pl/

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej do 60tys.euro na zadanie inwestycyjne pn. „Rozbiórka 1 budynku gospodarczego na działce nr 337 przy ul. Jana Pawła II w miejscowości Cychry Gmina Dębno.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (dalej: „siwz”) zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.bip.debno.pl/ w rozszerzeniu „informacje / zamówienia publiczne/ przetarg nieograniczony do 60 000 euro”.

Zamówienie obejmuje rozbiórkę obiektu gospodarczego murowanego krytego eternitem

Szczegółowy zakres robót określa dołączony do siwz projekt budowlany .

Potwierdzeniem spełniania przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego będzie formularz oferty z akceptacją wymaganego terminy wykonania robót i minimalnego okresu gwarancji.

Kod CPV 45110000-1 ,, roboty w zakresie burzenia; roboty ziemne”

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

Wymagany termin realizacji: 30 dni od dnia podpisania umowy.

Wymagany minimalny termin gwarancji: 3 m-ce

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy z dn.29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych a także warunek dodatkowy (minimalny) tj. dysponują osobą z uprawnieniami budowlanymi upoważniającymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym opracowaniem, praktyką oraz aktualnym wpisem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.

Ocena spełnienia w/w warunków nastąpi na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę n/w dokumentów:

  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,

  3. Charakterystyka firmy ze wskazaniem osoby, która z ramienia Wykonawcy będą wykonywać zamówienie, wraz
    z następującymi dokumentami:

    1. potwierdzającymi, że osoba ta posiada wymagane uprawnienia,

    2. aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów.

  1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dołączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (dokumenty te muszą również potwierdzać datę realizacji robót oraz miejsce wykonania).

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Kryteria oceny ofert: cena 100 %.

Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

Zamawiający nie będzie wykorzystywał aukcji elektronicznej.

Oferty w zamkniętych kopertach z napisem PRZETARG - Przetarg Rozbiórka budynku gospodarczego Cychry. Nie otwierać przed 26.10.2006r. godz.11:00” oraz adresem Wykonawcy należy składać w sekretariacie UMiG w Dębnie (pokój nr 1) w terminie do dnia 26.10.2006r. godz.10:00.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 26.10.2006r. o godz.11:00 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 6.0x01 graphic

Wniosek o przesłanie siwz należy przesyłać na adres Zamawiającego lub faksem pod nr 095/7602030. W przypadku odbioru osobistego prosimy o telefoniczne ustalenie dnia i godziny odbioru. pracownikiem uprawnionym do porozumiewania się z Wykonawcami jest .Andrzej Kornaś, w pokoju nr 29, tel.7603001 , w dni robocze w godzinach 08:00 -14:00.

Cena formularza specyfikacji - 10,-zł., płatne w kasie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym.

Piotr Downar

Burmistrz

1

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: 13-10-2006 14:50
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 13-10-2006
Ostatnia aktualizacja: Agnieszka Ludynia 09-03-2015 13:51