Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Testowy
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Nabór II na stanowisko d/s drogownictwa


BURMISTRZ DĘBNA

OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

W URZĘDZIE MIEJSKIM W DĘBNIE

STANOWISKO D/S DROGOWNICTWA w Wydziale Gospodarki Przestrzennej

i Komunalnej

WYMAGANIA FORMALNE/ NIEZBĘDNE

1. obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni

praw publicznych, 

  1. wykształcenie wyższe budowlane,

  2. minimum 2 lata pracy na podobnym stanowisku;

  3. niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 

  4. nieposzlakowana opinia,

  5. znajomość przepisów dotyczących zajmowanego stanowiska m.in. ustawa o drogach publicznych, prawo o ruchu drogowym, prawo budowlane;

  6. znajomość przepisów ustrojowych samorządu terytorialnego,

  7. obsługa komputera,

  8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku w pełnym wymiarze czasu pracy.

WYMAGANIA DODATKOWE

  1. umiejętność interpretacji przepisów,

  2. znajomość obsługi urządzeń biurowych i programów biurowych: Word, Excel ,

  3. umiejętność współpracy w grupie, dokładność, staranność, kreatywność, twórczość, samodzielność i sprawność organizacyjna, odporność na trudne sytuacje zawodowe,

  4. wysoka kultura osobista, komunikatywność oraz zdolność zapobiegania konfliktom,

ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU

- prowadzenie i nadzór nad aktualizacją ewidencji dróg, obiektów mostowych, tuneli,

przepustów, w tym: książki drogi i dziennika objazdu dróg,

- określanie potrzeb w zakresie remontów bieżących z przygotowaniem zakresu,

- kontrola oznakowania drogowego w tym: typowanie do wymiany, naprawa uszkodzonych,

montaż nowego oznakowania zgodnie z procedurami,

- przejmowanie od Wydziału Inwestycji remontowanych lub wykonanych dróg gminnych

z infrastrukturą towarzyszącą,

- nadzór nad przystankami PKS: ocena stanu technicznego i typowanie do remontu,

- prowadzenie procedury zajęcia pasa drogowego oraz lokalizacji urządzeń w pasach

drogowych w tym: rejestracja, sprawdzanie załączników mapowych i analiza projektów w

zakresie poprawności przyjętych rozwiązań technicznych, przygotowanie decyzji,

naliczanie opłat, protokolarne przekazanie i odbiór terenu na czas prowadzenia robót,

- współpraca z zarządcami dróg powiatowych, wojewódzkich i krajowych w zakresie

utrzymania tych dróg przebiegających przez teren gminy Dębno,

- wykonywanie sprawozdań oraz przygotowywanie wszystkich form informacji dot. zadań

merytorycznych na stanowisku,

- nadzór merytoryczny nad zawartymi umowami: kontrola zakresów, udział w komisji

odbiorowej i przeglądu gwarancyjnego, weryfikacja rozliczeń, kosztorysów, faktur,

- realizacja innych zadań wynikających z zarządzania drogami,

WYMAGANE DOKUMENTY APLIKACYJNE

  1. list motywacyjny,

  2. życiorys - CV,

  3. kserokopie świadectw pracy,

  4. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,

  5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

  6. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (w załączeniu),

  7. inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności np. referencje,

  8. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (w załączeniu), 

  9. oświadczenia o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (w załączeniu).

DODATKOWE INFORMACJE

WARUNKI PRACY:

1) praca w systemie jednozmianowym, w pełnym wymiarze czasu pracy (40 godzin

tygodniowo);
2) praca wykonywana w terenie;
3) bezpośredni kontakt z klientami urzędu;
4) praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę;
5) użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów);

Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ww. ustawy,

Pracownik może otrzymać stosowne upoważnienia Burmistrza do wydawania decyzji administracyjnych ,w związku z powyższym będzie obowiązany do złożenia oświadczenia majątkowego zgodnie z art. 24 h ustawy o samorządzie gminnym.

Praca w wymiarze pełnego etatu, umowa o pracę, sytuacje konfliktowe i sporne.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Dębnie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia nie przekroczył 6%.

UWAGA

1. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Dębna, ul. Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim w Dębnie pod adresem e-mail: rodo@debno.pl,
2. O zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru kandydaci zostaną powiadomieni listownie, telefonicznie lub mailem.
3. Postępowanie kwalifikacyjne może być jedno lub dwuetapowe. Odbywa się tylko w jednym terminie i miejscu wyznaczonym przez komisję.
4. Dokumenty rekrutacyjne złożone po terminie, bez zastrzeżonej formy papierowej, niekompletne - podlegają odrzuceniu, a kandydat nie jest dopuszczony do dalszego postępowania.
5. Nie ma możliwości uzupełnienia dokumentów po upływie terminu składania aplikacji oraz przyjmowania ww. dokumentów poza ogłoszeniem.
6. Informacja o rozstrzygnięciu naboru będzie podana do publicznej wiadomości na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dębnie.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dębnie, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 5,

74-400 Dębno- pokój nr 1 (sekretariat) lub pocztą na adres Urzędu

z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. drogownictwa w terminie do dnia 11 lipca 2019 roku godz.15.00 (liczy się data wpływu do Urzędu).

Burmistrz Dębna

Grzegorz Kulbicki

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Marzena Jarocka 01-07-2019 14:15
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 01-07-2019
Ostatnia aktualizacja: - 01-07-2019 14:15