System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Nabór na stanowisko d/s obsługi Rady Miejskiej
BURMISTRZ DĘBNA
OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE MIEJSKIM W DĘBNIE
INSPEKTOR DS. OBSŁUGI RADY MIEJSKIEJ
WYMAGANIA FORMALNE/ NIEZBĘDNE |
1. obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie wyższe magisterskie,
- minimum 5 lat pracy, w tym 3 lata pracy w jednostkach samorządowych;
- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- znajomość przepisów dotyczących zajmowanego stanowiska m.in. ustawa o samorządzie gminnym, statut gminy
- znajomość przepisów ustrojowych samorządu terytorialnego,
- obsługa komputera, obsługa programu e-sesja oraz legislatora,
- umiejętność sporządzania uchwał,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku w pełnym wymiarze czasu pracy.
WYMAGANIA DODATKOWE |
1) znajomość zasad funkcjonowania Rady Miejskiej,
2) umiejętność obsługi Elektronicznego Obiegu Dokumentów,
3) umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
4) umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
5) umiejętność pracy w zespole,
6) komunikatywność, sumienność, obowiązkowość i dyspozycyjność,
7) dobra postawa etyczna.
ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU |
-
- wykonywanie czynności związanych z realizacją zadań ustawowych i statutowych Przewodniczącego, a szczególności przygotowanie i obsługa spotkań Przewodniczącego,
- przygotowanie i obsługa sesji, komisji stałych i doraźnych oraz klubów radnych,
- sporządzanie protokołów z sesji Rady oraz posiedzeń Komisji Rady,
- informowanie wydziałów o opublikowanych aktach prawa miejscowego,
- zabezpieczenie obsługi telewizyjnej na sesje,
- prowadzenie zbioru i rejestru uchwał Rady, prowadzenie kompletnego zbioru aktów prawa miejscowego,
- prowadzenie rejestrów:
a) opinii wniosków Komisji,
b) interpelacji, zapytań, wniosków radnych.
-
- organizacja załatwiania skarg i wniosków należących do właściwości Rady,
- opracowywanie projektów uchwał Rady wnioskowanych przez Przewodniczącego Rady, Komisje, Kluby Radnych oraz radnych,
- prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem odznaczeń i wyróżnień gminnych,
- organizacja i koordynacja przygotowania odpowiednich materiałów dla Rady i Komisji,
- umożliwianie wglądu zainteresowanym do uchwał Rady Miejskiej oraz protokołów z posiedzeń Rady i jej Komisji po ich sporządzeniu,
- organizowanie szkoleń radnych,
- rozliczanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej diet radnych.
- prowadzenie kompletnego zbioru uchwał Rady Miejskiej oraz opracowywanie rocznych sprawozdań z realizacji podjętych uchwał,
- przesyłanie uchwał Rady Miejskiej do organów nadzoru, oraz do publikacji w Dzienniku Urzędowym,
- przekazywanie uchwał Rady Miejskiej komórkom organizacyjnym celem realizacji,
- prowadzenie kompletnego zbioru interpelacji radnych, wysyłanie oraz nadzór nad terminowością odpowiedzi na interpelacje radnych,
- prowadzenie kompletnego zbioru pism wpływających z Rady Miejskiej i jej Komisji oraz nadzór nad terminowością odpowiedzi na pisma wpływające z Rady Miejskiej i jej Komisji,
- koordynacja prac Rady Młodzieżowej Dębna i Dębnowskiej Rady Seniorów.
WYMAGANE DOKUMENTY APLIKACYJNE |
- list motywacyjny,
- życiorys – CV,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (w załączeniu),
- inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności np. referencje,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (w załączeniu),
- oświadczenia o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (w załączeniu).
DODATKOWE INFORMACJE |
WARUNKI PRACY:
1) praca w systemie jednozmianowym, w pełnym wymiarze czasu pracy (40 godzin tygodniowo);
2) praca częściowo wykonywana po godzinach pracy;
3) praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę;
5) użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów);
Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ww. ustawy,
Praca w wymiarze pełnego etatu, umowa o pracę.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Dębnie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia nie przekroczył 6%.
UWAGA |
1. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Dębna, ul. Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim w Dębnie pod adresem e-mail: rodo@debno.pl,
2. O zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru kandydaci zostaną powiadomieni listownie, telefonicznie lub mailem.
3. Postępowanie kwalifikacyjne może być jedno lub dwuetapowe. Odbywa się tylko w jednym terminie i miejscu wyznaczonym przez komisję.
4. Dokumenty rekrutacyjne złożone po terminie, bez zastrzeżonej formy papierowej, niekompletne - podlegają odrzuceniu, a kandydat nie jest dopuszczony do dalszego postępowania.
5. Nie ma możliwości uzupełnienia dokumentów po upływie terminu składania aplikacji oraz przyjmowania ww. dokumentów poza ogłoszeniem.
6. Informacja o rozstrzygnięciu naboru będzie podana do publicznej wiadomości na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dębnie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dębnie, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno- pokój nr 1 (sekretariat) lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. obsługi Rady Miejskiej w terminie do dnia 18 października 2019 roku godz.14.00 (liczy się data wpływu do Urzędu).
Burmistrz Dębna
Grzegorz Kulbicki
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Marzena Jarocka | 04-10-2019 11:34 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 04-10-2019 | |
Ostatnia aktualizacja: | Marzena Jarocka | 04-10-2019 11:39 |