Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Testowy
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Wniosek o udostępnienie spisu wyborców


 

 

 

                                                             ................................................., dnia ....................

 

                                                                                                                                                        Burmistrz Dębna

...............................................

(nazwisko i imiona wnioskodawcy

.................................................................

(adres zamieszkania)

................................................................

WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE REJESTRU WYBORCÓW

 

 

Na podstawie art. 11 ust. 11 ustawy z dnia 12 kwietnia 2001r. - Ordynacja wyborcza do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 46, poz. 499, Nr 74, poz.786 i Nr 154, poz. 1802, z 2002r. Nr 14, poz. 128, Nr 113, poz. 984, Nr 127, poz. 1089 i Nr 153, poz.1271, z 2003r. Nr 57, poz. 507 i Nr 130, poz. 1188 oraz z 2004r. Nr 25, poz. 219) proszę o potwierdzenie, czy w rejestrze wyborców figuruje Pani/Pan:

 

 

.......................................................................................................................................................

(nazwisko i imię - imiona)

.......................................................................................................................................................

(adres zamieszkania)

.......................................................................................................................................................

(ewentualne inne dane)

................................................................

(podpis wnioskodawcy)

Wyjaśnienie

Każdy może wnieść do wójta lub burmistrza (prezydenta miasta) reklamację na nieprawidłowości w rejestrze wyborców, a w szczególności w sprawie: pominięcia wyborcy w rejestrze, wpisania do rejestru osoby, która nie ma prawa wybierania, niewłaściwych danych o osobach wpisanych do rejestru, ujęcia w rejestrze osoby, która nie zamieszkuje stale na obszarze gminy. Reklamację wnosi się pisemnie lub ustnie do protokołu (art. 15 ust. 1 i 2 ustawy).

 

 

*) - Niepotrzebne skreślić

 

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Anna Szymczyk 12-05-2009 09:35
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 12-05-2009
Ostatnia aktualizacja: Anna Szymczyk 12-05-2009 09:36