Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Testowy
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego inwestycji pn.:TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU FILII SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 w branży: budowlanej.


PiR.02./EWT/021/2010

Dębno, 21.09.2010 r.

Zapytanie ofertowe

Zamawiający:

GMINA DĘBNO

74-400 DĘBNO, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5

tel. 95 760 3001-4

http://www.debno.com.pl/

kontakt e-mail: zeasdebno@wp.pl

Postanowienia ogólne.

Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -Prawo zamówień publicznych tekst jednolity Dz. U. 2007r. Nr 223 poz. 1655. z późn. zm. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. O dokonanych zmianach Zamawiający poinformuje na stronie internetowej, na której zostało zamieszczone ogłoszenie o zamówieniu.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

1) Opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego inwestycji pn.:

TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU FILII SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3
W DĘBNIE, ul. JANA PAWŁA II 63

w branży:

budowlanej.

2) Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje:

- nadzór inwestorski nad wykonaniem: docieplenia stropodachu płytami z wełny mineralnej, docieplenie ścian budynku płytami ze styropianu, wykonanie wyprawy zbrojonej i tynkarskiej ścian, gruntowanie i malowanie elewacji, wymiana okien, parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, opierzeń blacharskich i robót uzupełniających zgodnie z dokumentacją projektową, Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, ofertą Wykonawcy robót budowlanych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

- reprezentowanie Zamawiającego na budowie (najmniej 3 razy w tygodniu) przez sprawowanie

kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi

wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,

- dopilnowanie, żeby cały zakres rzeczowy objęty dokumentacją projektową i specyfikacjami
technicznymi wykonania i odbioru robót - został wykonany,

  • nadzór nad jakością wykonywanych robót i kontrolą jakości materiałów celem uniknięcia
    zastosowania materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w
    budownictwie,

  • sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających - w terminie do 2 dni roboczych
    od daty otrzymania zgłoszenia poprzez wpis do dziennika budowy,

  • sprawdzanie i odbiór skończonych elementów robót, podlegających odbiorowi częściowemu - w
    terminie do 5 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez wpis do dziennika budowy,

  • sprawdzenie i odbiór robót objętych odbiorem końcowym - w terminie do 7 dni roboczych od daty
    wpisu o zakończeniu przedmiotu umowy potwierdzenie w dzienniku budowy osiągnięcia gotowości
    do odbioru,

  • uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych , których obowiązek przeprowadzenia wynika z
    przepisów szczególnych,

  • wydawanie kierownikowi budowy i kierownikom robót poleceń dotyczących usuwania
    nieprawidłowości lub zagrożeń,

  • egzekwowanie od wykonawcy i przedstawianie, na każde żądanie Zamawiającego, dokumentów/
    dowodów dopuszczenia do stosowania materiałów i wyrobów budowlanych,

  • egzekwowanie od kierownika budowy i kierowników robót dokonanie poprawek bądź ponownego
    wykonania wadliwie wykonanych robót,

  • wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać
    zagrożenie lub spowodowała niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową

  • wskazywanie możliwości powstania ewentualnych opóźnień lub zagrożeń w realizacji zadania,

  • analiza i ocena dotycząca proponowanych przez wykonawcę sposobów rozwiązywania powstałych
    problemów oraz przewidywanych zagrożeń,

  • uczestniczenie w organizowanych przez Zamawiającego radach budowy,

  • przyjęcie od wykonawcy skompletowanej całościowej dokumentacji powykonawczej , sprawdzenie
    jej kompletności poprzez dokonanie stosownej adnotacji i uczestniczenie w czynnościach odbioru
    końcowego przekazywanego zadania (dotyczy etapów i całości),

  • uczestniczenie w odbiorze końcowym, odbiorze pogwarancyjnym oraz przeglądach gwarancyjnych.

3) Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do zakończenia inwestycji

(270 dni)

4) Sposób porozumiewania się wykonawców z Zamawiającym.

Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Ze

strony Zamawiającego uprawnionym do udzielania wyjaśnień jest: Kazimierz Żugaj-Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół, tel./fax: 95760 2211, e-mail: zeasdebno@wp.pl

5) Sposób przygotowania ofert; miejsce i termin ich składania:

Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.

Oferty powinny zostać złożone w formie pisemnej pod rygorem nieważności według wzoru oferty będącego załącznikiem do niniejszego zapytania w terminie:

do dnia 28 września 2010 r. do godz. 1200.

6) Do oferty wykonawcy dołączają następujące dokumenty pod rygorem wykluczenia z postępowania:

a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności

gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagaj ą wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

b) dokumenty poświadczające uprawnienia zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlane.

c) aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski,

poświadczonym przez wykonawcę.

Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub poświadczonych za zgodność z

oryginałem przez wykonawcę kopii.

7) Zamawiający zastrzega, iż w toku sprawdzania dokumentów, w przypadkach tego wymagających, będzie miał prawo żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych dokumentów i treści oferty, a tak będzie miał prawo wezwać do uzupełnienia wymaganych dokumentów, jeśli nie zostaną one złożone lub będą zawierać błędy. Oferty należy składać do dnia 28.09.2010 r. do godz. 12:00 w sekretariacie, pokój nr 1 w budynku A URZĄDU MIEJSKIEGO W DĘBNIE, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5 z napisem „Oferta na pełnienie nadzoru inwestorskiego inwestycji pn.:

TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU FILII SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3
W DĘBNIE, ul. JANA PAWŁA II 63

8) Kryteria oceny ofert:

Procentowa wartość określona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Do realizacji zamówienia zostanie wybrany wykonawca, który zaoferuje najniższą wartość określoną w procentach. Do umowy z Inspektorem Nadzoru zostanie wpisana kwota wynagrodzenia brutto, wyliczona w następujący sposób:

wartość brutto kwoty zaoferowanej przez Wykonawcę robót budowlanych X procentowa wartość

oferty Inspektora Nadzoru = kwota brutto wynagrodzenia Inspektora Nadzoru..

Dębno, 28.09.2010 r.

0x01 graphic

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Renata Jarmuszka-Izak 22-09-2010 14:33
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Piotr Downar 21-09-2010
Ostatnia aktualizacja: - 22-09-2010 14:33