System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Przebudowa drogi gminnej w m.Oborzany gm.Dębno
Urząd Miasta i Gminy Dębno Dębno, dn.04.08.2006r.
ul.Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno
tel.: 7603001, fax: 7602030
TABLICA OGŁOSZEŃ
Strona internetowa http://www.debno.pl
Znak RI/222/014/10/2006.
OGŁOSZENIE PRZETARGOWE
Burmistrz Gminy Dębno z siedzibą przy ul.Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno, tel.095-7603001, fax 095-7602030, inwestycje@debno.com.pl, http://www.debno.pl/
ogłasza zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej 60tys.euro na zadanie inwestycyjne p.n. ”Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Oborzany gmina Dębno” - wykonanie robót budowlanych.
Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.bip.debno.pl/
w rozszerzeniu „informacje / zamówienia publiczne/ przetargi 2006 / sierpień”.
Zamówienie obejmuje przebudowę odcinka drogi gminnej o dł. 355mb w m. Oborzany. Przebudowa polegać będzie na wykonaniu poszerzenia istniejącej drogi brukowej z 3m na 5m, a następnie ułożeniu warstwy wyrównawczej i ścieralnej
z mieszanki min. - bitumicznej.
Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący załącznik do siwz.
Potwierdzeniem spełniania przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego będzie formularz oferty z akceptacją wymaganego terminy wykonania robót i minimalnego okresu gwarancji.
Kod CPV 45233142-6 „Roboty w zakresie naprawy dróg”.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Wymagany termin realizacji: dwa miesiące od dnia podpisania umowy.
Wymagany minimalny termin gwarancji: 36 m-cy.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy z dn.29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych a także spełniają warunki dodatkowe (minimalne):
-
zdolność kredytowa wykonawcy lub wielkość posiadanych przez niego środków finansowych nie może być mniejsza niż 300 tys. złotych,
-
Wykonawca musi dysponować kierownikiem robót z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, w co najmniej ograniczonym zakresie.
Ocena spełnienia w/w warunków nastąpi na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę n/w dokumentów:
-
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
-
aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -
aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 uPzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
-
aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 uPzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
-
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
-
charakterystyka firmy ze wskazaniem osoby, która z ramienia Wykonawcy będą wykonywać zamówienie, wraz
z następującymi dokumentami:-
potwierdzającymi, że osoba ta posiada wymagane uprawnienia,
-
aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów.
-
-
wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem
i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dołączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, -
informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
-
polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10.000,-zł.
Kryteria oceny ofert: cena 100 %.
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Zamawiający nie będzie wykorzystywał aukcji elektronicznej.
Oferty w zamkniętych kopertach z napisem „PRZETARG - Przebudowa drogi gminnej w m.Oborzany gm.Dębno.
Nie otwierać przed 05.09.2006 godz.1000'' oraz adresem Wykonawcy należy składać w sekretariacie UMiG w Dębnie (pokój nr 1) w terminie do dnia 05.09.2006 godz.945. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 05.09.2006 o godz.1000 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 6.
Wniosek o przesłanie siwz należy przesyłać na adres Zamawiającego lub faksem pod nr 095/7602030. W przypadku odbioru osobistego prosimy o telefoniczne ustalenie dnia i godziny odbioru. pracownikiem uprawnionym do porozumiewania się z Wykonawcami jest Krzysztof Moskalik w pokoju nr 28, tel.7603001 wewn. 65, w godzinach: w poniedziałki: 08:00 -16:00, od wtorku do piątku 07:00 - 15:00.
Cena formularza specyfikacji - 10,-zł., płatne w kasie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym.
Burmistrz
Piotr Downar
2
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | 04-08-2006 15:51 | |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 04-08-2006 | |
Ostatnia aktualizacja: | Agnieszka Ludynia | 16-12-2008 10:46 |