Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Testowy
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Przebudowa drogi gminnej w m.Oborzany gm.Dębno

Urząd Miasta i Gminy Dębno Dębno, dn.04.08.2006r.  

ul.Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno  

tel.: 7603001, fax: 7602030  

 

TABLICA OGŁOSZEŃ 

Strona internetowa http://www.debno.pl  

 

Znak RI/222/014/10/2006.  

OGŁOSZENIE PRZETARGOWE  

Burmistrz Gminy Dębno z siedzibą przy ul.Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno, tel.095-7603001, fax 095-7602030, inwestycje@debno.com.pl, http://www.debno.pl/  

ogłasza zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej 60tys.euro na zadanie inwestycyjne p.n. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Oborzany gmina Dębno - wykonanie robót budowlanych.
Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej.

 Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.bip.debno.pl/
w rozszerzeniu „informacje / zamówienia publiczne/ przetargi 2006 / sierpień”.  

Zamówienie obejmuje przebudowę odcinka drogi gminnej o dł. 355mb w m. Oborzany. Przebudowa polegać będzie na wykonaniu poszerzenia istniejącej drogi brukowej z 3m na 5m, a następnie ułożeniu warstwy wyrównawczej i ścieralnej
z mieszanki min. - bitumicznej.  

Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący załącznik do siwz.  

Potwierdzeniem spełniania przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego będzie formularz oferty z akceptacją wymaganego terminy wykonania robót i minimalnego okresu gwarancji.  

Kod CPV 45233142-6 „Roboty w zakresie naprawy dróg”.  

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.  

Wymagany termin realizacji: dwa miesiące od dnia podpisania umowy.  

Wymagany minimalny termin gwarancji: 36 m-cy.  

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy z dn.29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych a także spełniają warunki dodatkowe (minimalne):

  1.  zdolność kredytowa wykonawcy lub wielkość posiadanych przez niego środków finansowych nie może być mniejsza niż 300 tys. złotych,

  2.  Wykonawca musi dysponować kierownikiem robót z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, w co najmniej ograniczonym zakresie.  

Ocena spełnienia w/w warunków nastąpi na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę n/w dokumentów:

  1.  aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

  2.  aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega
    z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

  3.  aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 uPzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

  4.  aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 uPzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

  5.  oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,

  6.  charakterystyka firmy ze wskazaniem osoby, która z ramienia Wykonawcy będą wykonywać zamówienie, wraz
    z następującymi dokumentami:

    1.  potwierdzającymi, że osoba ta posiada wymagane uprawnienia,

    2.  aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów.

  7.  wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem
    i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dołączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,

  8.  informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

  9.  polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

 Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10.000,-zł.

 Kryteria oceny ofert: cena 100 %.  

Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.  

Zamawiający nie będzie wykorzystywał aukcji elektronicznej. 

Oferty w zamkniętych kopertach z napisem PRZETARG - Przebudowa drogi gminnej w m.Oborzany gm.Dębno.
Nie otwierać przed 05.09.2006 godz.1000'' oraz adresem Wykonawcy należy składać w sekretariacie UMiG w Dębnie (pokój nr 1) w terminie do dnia 05.09.2006 godz.945. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.  

Otwarcie ofert nastąpi dnia 05.09.2006 o godz.1000 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 6.  

Wniosek o przesłanie siwz należy przesyłać na adres Zamawiającego lub faksem pod nr 095/7602030. W przypadku odbioru osobistego prosimy o telefoniczne ustalenie dnia i godziny odbioru. pracownikiem uprawnionym do porozumiewania się z Wykonawcami jest Krzysztof Moskalik w pokoju nr 28, tel.7603001 wewn. 65, w godzinach: w poniedziałki: 08:00 -16:00, od wtorku do piątku 07:00 - 15:00. 

Cena formularza specyfikacji - 10,-zł., płatne w kasie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym.

 

Burmistrz  

Piotr Downar 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: 04-08-2006 15:51
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 04-08-2006
Ostatnia aktualizacja: Agnieszka Ludynia 16-12-2008 10:46