Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Testowy
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

OGŁOSZENIE OTWARTEGO NABORU PARTNERÓW DO PROJEKTU: INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA W KLASACH I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH FUNKCJONUJĄCYCH NA TERENIE GMINY DĘBNO


0x01 graphic

 

 

 

OGŁOSZENIE OTWARTEGO NABORU PARTNERÓW DO PROJEKTU: INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA W KLASACH I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH FUNKCJONUJĄCYCH NA TERENIE GMINY DĘBNO

 

 

Burmistrz Dębna

 

 

Na podstawie art. 28 a ust. 4 ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. z 2009 r. Nr 84, poz. 712, z późn. zm.)

 

Ogłasza

 

otwarty nabór partnerów do projektu:

„INDYWIDUALIZACJA PPROCESU NAUCZANIA W KLASACH I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH FUNKCJONUJĄCYCH NA TERENIE GMINY DĘBNO” o którego dofinansowanie Gmina Dębno będzie aplikowała w ramach Priorytet IX

Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grupy o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

Projekt będzie realizowany w trybie systemowym.

 

 

  1. Cel: Realizacja programów indywidualizacji procesu nauczania i wychowania wszystkich uczniów klas I-III szkół podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Dębno

  2. Zakres tematyczny:

a) Zajęcia dodatkowe, będące kontynuacją indywidualizacji pracy z uczniem w ramach
obowiązkowych zajęć edukacyjnych, o których mowa w standardzie II, wspierające
indywidualizację procesu dydaktycznego, w zależności od rozpoznanych potrzeb uczniów klas I -III szkół podstawowych, (zgodnie ze standardem V wg załącznika 2 Opis standardów kształcenia ogólnego dla klas I - III szkół podstawowych do Zasad przygotowania, realizacji i rozliczania projektów systemowych w zakresie indywidualizacji nauczania realizowanych przez organy prowadzące szkoły w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki), a w szczególności:

  • zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji;

  • zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych;

  • zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy;

  • zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej;

  • gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy;

  • specjalistyczne zajęcia terapeutyczne (np.: hipoterapia, muzykoterapia, dogoterapia) dla dzieci niepełnosprawnych;

- zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym
uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych (np.: prowadzenie obserwacji
przyrodniczych).

b) Doposażenie bazy dydaktycznej szkoły w materiały dydaktyczne, wynikające z procesu
indywidualizacji oraz specjalistyczny sprzęt (np.: specjalistyczne oprogramowanie, pakiety
do diagnozowania i korygowania dysfunkcji i dysharmonii rozwojowych, takich jak: wady wymowy, dysleksja, wady postawy, zaburzenia koordynacji ruchowej) odpowiednio
do rozpoznanych potrzeb i zaplanowanych zajęć dodatkowych (zgodnie ze standardem IV, załącznik nr 2 Opis standardów kształcenia ogólnego dla klas I - III szkół podstawowych do Zasad przygotowania, realizacji i rozliczania projektów systemowych w zakresie indywidualizacji nauczania realizowanych przez organy prowadzące szkoły w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki). Każdy projekt dotyczący indywidualizacji nauczania w klasach I-III szkół podstawowych musi być sporządzany w oparciu o rzeczywiste i zdiagnozowane potrzeby uczniów
i uczennic tych klas oraz musi wynikać z wcześniejszego wdrożenia standardów I-III (załącznik nr 2 Opis standardów kształcenia ogólnego dla klas I - III szkół podstawowych do Zasad przygotowania, realizacji i rozliczania projektów systemowych w zakresie indywidualizacji nauczania realizowanych przez organy prowadzące szkoły w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki).

 

3. Propozycja działań partnerów:

- dokonanie diagnozy wstępnej,

- dokonanie analizy i wybór zajęć wynikających ze zdiagnozowanych i rzeczywistych potrzeb uczniów i uczennic

- przeprowadzenie naboru uczestników zgodnie z zasadą równych szans,

- przeprowadzenie na terenie placówki zajęć ( jeżeli szkoła liczy w klasach I-III do 69 uczniów, powinna realizować przynajmniej 2 rodzaje ww. zajęć, lub jeżeli szkoła liczy w klasach I-III 70 uczniów i więcej, powinna realizować przynajmniej 4 rodzaje zajęć, o których mowa powyżej. Liczba godzin przeznaczonych na jeden rodzaj zajęć, o których mowa powyżej, nie może być mniejsza niż 30 godzin lekcyjnych w ciągu jednego roku szkolnego)

- zakup odpowiednich pomocy dydaktycznych

 

  1. Doświadczenie w realizacji projektów o podobnym charakterze: nie jest wymagane

  2. Zasady udziału:

  1. W otwartym naborze mogą uczestniczyć organizacje niebędące jednostkami sektora finansów publicznych, w rozumieniu ustawy o finansach publicznych, niedziałające w celu osiągnięcia zysku - osoby prawne lub jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, którym odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, w tym fundacje i stowarzyszenia, z zastrzeżeniem ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o zmianie ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz niektórych innych ustaw ( Dz. U z 2010r. Nr 234 poz. 1536).

  2. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest złożenie w wyznaczonym terminie oferty

  3. Do oferty należy dołączyć:

•aktualny wyciąg z rejestru sądowego lub innego rejestru, a w przypadku organizacji kościelnych lub związków wyznaniowych dokumenty poświadczające osobowość prawną,

•uwierzytelnioną kserokopię statutu,

•sprawozdanie merytoryczne z działalności za rok ubiegły, lub w przypadku krótszej działalności- za okres działalności,

•sprawozdanie finansowe z działalności za ubiegły rok, lub wypadku krótszej działalności- za okres działalności,

•oświadczenie osób reprezentujących organizację o nieprowadzeniu działań w celu osiągnięcia zysku.

•zaświadczenie/oświadczenie o niezaleganiu w opłatach podatku oraz składek ZUS

D. Ofertę należy sporządzić w sposób czytelny w języku polskim.

E. Do oferty należy dołączyć plan finansowy i plan rzeczowy proponowanej realizacji zadania.

F. Planowane wydatki mogą być przeznaczone wyłącznie na pokrycie  kosztów  bezpośrednio związanych z realizacją zadania wymienionych w pkt 2

G. Oferty powinny być podpisane czytelnie przez osoby upoważnione do składania oświadczenia woli w imieniu oferenta.

H. Uwaga! - jeden podmiot może złożyć jedną ofertę

 

6. Termin partnerskiej realizacji projektu do 30 czerwca 2012 roku

 

7. Termin składania ofert

- Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy dostarczyć w zapieczętowanej kopercie, pocztą lub osobiście, na adres: Urząd Miejskiego w Dębnie ul. Piłsudskiego 5; 74-400 Dębno nieprzekraczalnym terminie do dnia 29 kwietnia 2011r.  do godz. 08:00

- Na kopercie należy umieścić następujące informacje:

a) pełną nazwę wnioskodawcy i jego adres,

b) adnotację „nie otwierać przed posiedzeniem komisji”.

- Oferta i załączniki wymienione powyżej powinny być podpisane przez osoby wskazane w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym równoważnym dokumencie, posiadające na dzień składania oferty prawo reprezentacji oferenta.

- W przypadku składania kopii dokumentów powinny one być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez jedną z ww. osób na pierwszej stronie dokumentu z zastosowaniem formuły: „potwierdza się za zgodność oryginałem strony od…do….”, bądź na każdej stronie.

- Dokumenty winny być podpisane czytelnie z podaniem funkcji osoby/osób podpisującej/podpisujących (Np., wraz z imienną pieczątką osób/osoby poświadczającej/poświadczających)

 

8. Warunki i tryby stosowane przy dokonywaniu wyboru ofert

- Oceny ofert dokona Komisja Oceniająca powołana Zarządzeniem Burmistrza Dębna, która przedstawi Burmistrzowi propozycje, co do wyboru ofert.

- Termin oceny ofert przez Komisje Oceniająca wyznacza się do 10 dni od daty zakończenia składania ofert.

- Rozpatrywanie ofert nastąpi w oparciu o następujące kryteria:

 

Ocena formalna

 

 

TAK

NIE

 

Wymagania  formalne

 

1

Oferta została złożona w terminie ustalonym w Ogłoszeniu
o przeprowadzeniu  Otwartego Konkursu Ofert

 

 

2

W złożonej ofercie przedstawiono plan finansowy zadania

 

 

3

W złożonej ofercie przedstawiono plan rzeczowy zadania

 

 

4

Oferta została podpisana przez osoby upoważnione do reprezentacji

 

 

 

Ocena merytoryczna

 

 

Max. ilość punktów

I.

Celowość i zasadność projektu

 

 

40

1

Zakres rzeczowy projektu

 

2

Cel projektu

 

3

Liczba osób objętych projektem

 

4

Różnorodność działań planowanych przy realizacji projektu i ich realność

 

5

Zgodność projektu z celami statutowymi organizacji

 

II.

Jakość realizacji projektu

 

20

6

Posiadane zasoby rzeczowe

 

RAZEM

60

 

 - Wyniki naboru zostaną ogłoszone w terminie 14 dni od dnia zakończenia postępowania konkursowego. Informacja o wynikach konkursu zostanie opublikowane na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Dębnie oraz na stronie internetowej www.debno.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej

- Od podjętych rozstrzygnięć nie przysługuje środek zaskarżenia.

- Wnioskodawca, którego ofertę wybrano powiadamiany jest o terminie zawarcia umowy.

- Dodatkowe informacje można uzyskać osobiście w Urzędzie Miejskim w Dębnie, Wydział Planowania i Rozwoju 74-400 Dębno, ul. Piłsudskiego 5, pok. 10 oraz telefonicznie pod numerem: 95-760-49-20. Informacje dotyczące konkursu dostępne są również na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Dębnie pod adresem: www.debno.pl

 

BURMISTRZ DĘBNA

PIOTR DOWNAR

 

 

 

 

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Renata Jarmuszka-Izak 08-04-2011 20:47
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Piotr Downar 08-04-2011
Ostatnia aktualizacja: Renata Jarmuszka-Izak 08-04-2011 20:48